Filistin 2 vizyonda…
Filistin 2 vizyonda…
Türkiye şu anda ne gerekçeyle toprak vereceğini şaşırmış durumda. Evet tabi ki bizim silah sanayimiz İsrail ve ABD, teknoloji harici silah gücümüz Rusya ve Çin patentli, anayasamız Fransa patentli, insanlarımız artık Avrupa ve Asya kırması durumunda.
Atalarımız hep bu günleri hayal etmişlerdi sanırım. İlk otomobili yola çıkarttıklarında, ilk uçağımızda, ilk Sümerbank’ı açtıklarında herhalde akıllarında sadece bu vardı. Filistin devleti de bugünleri görmek istemiş sonunda GAZZE surları içinde küçük bir kasaba haline gelmiş ve kalmıştır.
Biz burada tarım alanından bahsediyoruz. Peki sormak lazım şimdi, yahu 2 dönemdir sizin yaptığınız tek bir tane tarım açılımı, projesi veyahut destek gördük mü? Biz bunları göremedikte bugün ne hikmetse isim İsrail olunca tarım projesi birden değere biniyor. Bütün doğu organik tarıma uygun özellikle Elazığ, Bartın, Diyarbakır, işte alın size organik tarım bölgeleri, devlet el atsın hemen bu bölgelerde tarıma başlayalım. Ama şimdi sormak lazım şu anda mevzu bahis olan nokta neresi; tam sınır bölgemiz ve her gün onlarca asker vefat ediyor. İyide kardeşim bu İsrail neymiş ki böyle sınırlarımızı direkt onlara emanet ediyoruz.
Ve izlediğimiz biz komedi programı geçen meclis televizyonunda yayındaydı, bir tarafta hükümcüler diğer yanda muhalciler birbirlerine ver Allah ediyorlar. İyi dedik mısırımızı aldık izliyoruz. Hükümcüler söylüyor kendilerini alkışlıyorlar, muhalciler söylüyor kendilerini alkışlıyorlar, kimin boyu uzunsa oylama onda kalıyordu. Baya güldük ailecek ama her günde aynı senaryo olmaz ki yahu arada sırada senaryoyu değiştirmek lazım, senaryo zayıf açıkçası.
Harun Akdeniz
06-06-2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.