♥♥-- 4 --♥♥YÜREKLERi ISLATACAK YAGMURLU BiR ASK HiKAYESiDiR BU♥♥♥♥
---O gün aksam arzu ile bulusacagimiz saate kadar otel odamdan disari cikmadim...Durum böyle olunca düsüncelere dalmakta kacinilmaz oldu...saatlerce olanlari kafamda sorguluyor ama kafamda beni ikna edecek samimi hic bir cevap bulamiyordum...Allahim deli olacam,,,kafamdaki sorularin cevabini alabilme umudu ve meraki icinde kendimi disari atip bulusma noktamiza dogru harekete gecmistim...
---Kararlastirdigimiz yere Heyecan ve meraktan Bulusma saatinden 45 dakika önce gidip bir masaya kurulmus beklemeye baslamistim bile...45 dakika icinde ictigim sigara sayisini bile hatirlamiyorum tek hatirladigim garsonun gelip bir istegimin olup olmadigini sorup önümde birikmis sigara izmaritleri ile dolu tabagi alip gitmeseydi...
---Evet beklenen an gelmisti arzu kararlastirdigimiz gibi tam zamaninda gelip masama oturmustu bile...
Arzu:
---Merhaba! umarim seni fazla bekletmemisimdir...
Askin:
---Yok hayir tam zamaninda geldin...ben biraz erken gelip birseyler ictim...nasilsin? cok tedirginsin...ilk bulusmamizda sende bu tedirginlik vardi...Allah askina söylermisin neler oluyor???meraktan catlatma adami...??
Arzu:
---Herseyden önce 3 gün boyunca seni arayip soramadigimdan dolayi özür dilemek istiyorum...kendimce hakli sebeblerim vardi...birakmadilar...
Askin:
---Birakmadilarmi...kim birakmadi, nicin birakmadi?? neler oluyor daha acik konusurmusun arzu senden hic birsey anlamiyorum..??
Arzu:
---Bem bir kamu kurulusunda calismiyorum Askin sana yalan söyledim...
Askin:
---Calismaman önemli degil arzu benim isim var yeterincede kazaniyorum...
Arzu:
---Anlamiyorsun öyle degil...ayrica ben....demesine ve sözünü bitirmesine firsat kalmadan karsimizda dikilen iriyari 4 adam gelip masamiza dadanmisti...onlari birden karsisinda gören arzunun gözleri fal tasi gibi acilmis korkudan gözbebekleri büyümüs koskocaman olmustu...ben tüm olanlari öyle durdugum yerde saskinlik ve hayretle izlerken,yüzünün rengi soluk bir halde yutkunarak gelenlere dönüp konusan arzu...
Arzu:
---Ne var ne ariyorsunuz burda ne istiyorsunuz???diye soran arzuya dönen adamlardan bir...
Adam:
---Seni takip ettik...senin bu saatte burda olmaman gerekíyordu...kim bu adam neden burdasin deyip beni isaret eden adama...
Arzu:
---Bir akrabam siz tanimazsiniz..diye cevap veren arzuya neler oluyor diye soran gözlerle öylece bakakaldim...dilimi yutmus sagir ve dilsizler gibi olmustum sanki... olanlari anlamaya ve kavramaya calisiyordum...
Adam:
---Kalk gidiyoruz !
Arzu:
---Gelemem simdi siz gidin ben daha sonra gelirim ...diyen arzunun kolunu tutup sert bir sekide cekistiren adama dönüp müdahale etmek istedim...
Askin:
---Kiz gelmek istemiyor kimsiniz neden cekistiriyorsunuz onu...rahat birakin bizi...deyip arzuyu pencelerinden cikarmaya calirken aramizda epey itismelerve kakismalar oldu...ben arzuyu ellerinde cikarmak icin cok diretirken bu davranisimdan hosnut olmayan iclerinden biri var gücü ile yüzüme bir yumruk patlatti...yüzüme gelen yumrugun etkisi bile biraz afallamistim ...Birak kizi ! diye bagirip bu sefer bana yumrugugu atan kisiye ayni sekilde yumruk sallayarak ayni cevabi ben vermistim...durum böyle olunca hep beraber üzerime yürüdüler ve beni her dördü cembere alip dövmeye tekmelemeye ve yumruklamaya basladilar...dört kisinin arasinda pek bir varlik gösteremedim...onlarla kavgam esnasinda arzunun cigliklari ve beni rahat birakmalari icin yalvarmalarini duyuyordum...daha sonra arkadan kafama gelen sert bir darbe ile kan revan icinden kendimden gecmis oldugum yere düsmüs bayilmisim...(Devami var)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.