DENKLEMLER
Gelin bu gün sohbet edelim. Yarayımı deşelim toprağımı eşelim.
Yarayı deştikçe irin akacak,toprağı eştikçe silahla bomba çıkacak.Tehlikeli işlerle uğraşmayalım.
Sevgiden,aşktan,dosttan dem vuralım.Ezberlediğimiz konudan konuşalım ve bir yerde anlaşalım.Sevgi nedir, aşk nerededir, dost kimdir: Benden başlayalım niye derseniz her konuştuğunuza itiraz edeceğimde ondan.Çünkü beni yakacağinız ateş yok,yürüteceğiniz yolda yok,atacağınız uçurumlarda dümdüz şimdi.Ama bende yollar çok yoklarda çok öyleyse çoklarda yok oldum yoklarda doldum. Düşünüp taşınıp öyle denklemler kurdumki sizin ömür boyu çözemeyeceğiniz,düşündükçe bataklıktan bataklığa saplanacağınız denklemler.
Nedir bu denklemler:insan +doğa = yaradan +sevgi =varolan. sizin denkleminiz ise insan +yaradan=haber ver paradan.Birazda yardım gelsin dışardan hak yiyelim çaktırmadan.insanlara yaptığınız şükür aşısı sayesinde yürüyen saltanat ve şaşalı bir hayat.Yaşayın bakalım nereye kadar yanacak mumunuz.Haktan gelen bir rüzgara dayanabilecekmisiniz yoksa iş işten geçtikten sonra diz çöküp afmı dileyeceksiniz.
Sormazlarmı:bilerek işlediğiniz günahlar için af dilenmez.affıda cezayıda bilene öğretilmez ben af ettim sende af et ya RAB denilmez.