♥♥-- 3 --♥♥YÜREKLERi ISLATACAK YAGMURLU BiR ASK HiKAYESiDiR BU♥♥♥♥
---Otele geldigim vapurla geri dönüyordum...VAPURDA YANLIZ , sakin bir köseye cekilip, az önce olanlar hakkinda kendimce düsüncelere dalmistim...Bu arzu ile ilk karsilasmamizdi. malesef bu bulusmadan ondan umdugumu yeterince alamadigimi düsünüyordum...Cok cekingen ve bir ceylan yavrusu gibi ürkek, üzerinde büyük bir tedirginlik kol geziyordu...Kim bu Arzu!!! acaba buralara gelmekle iyimi yapmistim???...Arzu ilk bulusmamizda kapali bir kutu görüntüsü izlenimini vermisti...Cözülmeyi ve acilmayi bekleyen gizemlerle dolu cekici, kadinsi bir genc kadin...kendi kendime "Tam asik olunabilecek bir kiz " dedim ...
---Beni düsüncelere sevk eden arzuyu, kafamda tartmaya ve cözmeye calisirken vaktin nasil gectigini farkedememis sirkeci iskelesine varmistik bile...
---Vapurdan inip dogruca kaldigim otelin yolunu tuttum...Otele varip odama cekildim. Odamda yanliz oturmus arzuyu düsünüordum...Acaba beni arayacakmi???? benden hoslandimi acaba??? O günüm acabalari sorgulamakla gecti...Hayatta en nefret ettigim seylerin basinda " beklemek " gelir...Ama ben burdaydim ve arzunun beni gelip bulmasini ve aramasini bekliyordum...
---Aradan 3 gün gecmiti. Arzudan ne ses nede seda yoktu... "Olamaz" dedim kendi kendime...ben onun icin sirf onu görebilmek icin ta nerelerden kalktim buralara geldim...Ama O ararim dedi ama ne aradigi vardi nede sordugu...Gliba benden hoslanmadi umdugu gibi bulmadi beni...Diye düündüm. Durum böyle olunca istanbulu geldigim terk etmeye karar verdim...Evet geldigim gibi geri dönecektim...Onunla cok sey paylasmistim o yüzden gitmeden önce onu son kez arayarak vedalasmak istedim....
---Evet en azindan son bir kez gecmis günlerin hatirina onunla son bir kez konusup vedaslamak istedim cünkü bana yakisanda bu olurdu...farkli umudlarla gelmistim buralara...arzunun gecmiste bana bu derece ilgi duyup alakaka göstermesi beni istemesemde bazi beklentiler icinde birakmisti...acikcasi üzülmüstüm, kirilmistim...yinede gecmisin hatirina bana yakisir sekilde hareket edip hoscakla deyip yola koyulmak istedim...belkide en dogru davranis bu olacakti...
---Aldim telefonu elime ve basladim numaralari tiklamaya...telefon caliyordu uzun, uzun calan telefonu kimse acmamisti..."hadi son bir deneme daha" dedim ve tekrarladim tuslari...iki defa calan telefonun ücüncü defa calmasina firsat kalmadan telefonu kaldiran tok bir ses ALO demisti...ben arzuyu ararken arzu ile görüsmeyi beklerken karsima cikan bu erkek sesi de neyin nesi oluyordu...bir an cevap veremedim...baktimki kapatacak...basladim konusmaya...
Askin:
---Merhaba ben arzu ile görüsmek istemistim kendisi ordami acaba...??
Adam:
---Kimsiniz neden arzuyu ariyorsunuz?
Askin:
---Bir arkadasiyim sadece...numarasini kendisi vermistide ondan aramistim...
Adam:
---Biraz bekle hemen cagiriyorum onu...
Askin:
---Oldu tsk. ederim bekliyorum...Dedikten hemen kisa bir süre sonra karsimda ince sesi ile arzu belirivermisti...
Arzu:
---Alo !!kimsiniz??
Askin:
---Selam arzu ben Askin kac gündür senden ses cikmayinca ne bilim...istanbuldan gidiyorum gitmeden önce son bir kez olsun seni arayip vedalasmak istedim...hoscakal, kendine iyi bak...hersey icin tsk ederim...
Arzu:
---Özür dilerim seni üzmek istemezdim....arayamadim biliyorum ilgilenmem gereken bir cok sorunum oldu gercekten firsatim olmadi inan bana cok üzgünüm...diyen sözler kasisinda hafif ve sitem dolu sözlerle...
Askin:
---Bak arzu sende biliyorsunki bunca yolu senin icin asip geldim...sadece ve sadece seni görmek icin binbir umudla,binbir hevesle, nese ile geldim...yoksa benim istanbul gibi bu koca sehirde ne isim olabilirdiki...3 gündür beni arayacaksin diye bekliyorum...demekki ben aramasaydim belkide beni daha günlerce bekletip umursamayacaktin...yoksa benden hoslanmadinmi???umdugun gibi biri olarak cikmadimmi??eger öyle ise ta basindan söyleyebilirdin bana...beni sevmeyen istemeyen birini bende istemem her ne kadar seversem seveyim yinede karsilikli sevgi ve ask tan yanayim...
Arzu:
---Bana kirginsin biliyorum kendime sana nasil afettirecegimi bilemiyorum ne desen haklisin...ama sunu unutmaki senden cok hoslandim ta basindan beri..umdugum gibi ciktin...sevdim seni...ama hep uzaktan...korkuyorum biliyormusun...sana anlatmadigim senden gizledigim bazi gercekler var...gizlemek zorunda kaldim cünkü seni cok sevdim ve kaybetmekten korktum...
Askin:
---Sasirtiyorsu beni !! neymis o bilmem gereken gizli gercekler???
Arzu:
---Tefonda anlatmak icin su an müsait degilim...aksam bir yerde bulusup basbasa konusalimmi??
Askin:
---Bilmiyorum arzu...kafam karisti...tamam oldu aksam kacta ve nerede??
Arzu:
---Aksam 21:00 da galata köprüsü altindaki .... Bar restaurantta bulusalim...
Askin:
---Tamam oldu anlastik o saatte orda olacam...deyip karsilikli telefonu kapatmistik...neydi bu anlatmak istedigi, benden simdiye kadar gizledigi bilmedigim ve bunca gecen zamandan sonra ögrenmem gereken gercekler???icimi büyük bir huzursuzluk ve tedirginlik sarmisti...bakalim aksam bizi ne sürpriz bekliyor deyip sabirsizlikla aksami beklemeye basladim...(devami var)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.