- 787 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
1'in Gizemi...
1 önde gitmek demektir.1 önder demektir.Önde giden insanlar mutludur.Çünkü emeklerinin karşılığını almanın sevincini yaşarlar aldıkları ödüllerle onure olurlar.."1" duruşu itibarı ilede diktir dik yazılır başını öne eğmez eğerse 2 olur.
Başka bir deyişle 1 ; bir cemaatte en ön safta yer almak bir eylemde en önde yürümektir.
1 bazen birkaç grup içerisinden 1. olan takımı ifade eder.Mesela futbolda takım 11 kişiden oluşur. Bu sene Beşiktaş’ın yaptığı gibi Türkiye liginde takım halinde şampiyon oldular.Yani birinci oldular kutlarım.
Sportif yarışmlarda 1. olan sporcular ülkelerinin bayrağını göndere çektirir. Bu bir gurur kaynağıdır ." 1" Bir başka bir anlamda bayrağı onurla temsil eder.
Oliimpiyatlarda ilk üçe giren ülkelerin bayrağı çekilir. Ama 1. olan sporcunun bayrağı en üstte yer alır.Ayrıca o ülkenin marşıda çalınır.
2’ye gelince hedefe bir gözü ile baktığı için biraz buruktur. "2" yi incelerseniz o nedenle başını öne eğer.
3’mü onu analiz edersek (rakamla yazılışına bakarsak) iki gözü ifade eder. İlköğretimde öğretmenler 3’ü öğrencilere öğretirken gözlük derler.Yarışmlarda 3. olan hedefe iki gözle baktığı için ancak 3. olabilmiştir.
Sonuç olarak "1" üstün başarının simgesidir.1. olamasanda 1. grupta yer alan insanlar arasında yer almak güzel bir duygudur eminim.Sizde isterseniz en azından 1. gruptaki insanların içinde kendinize yer ayırtabiilirsiniz.Nasıl mı? Tabiki çok isteyeceksiniz ve yapman gerekenleri bir proğram dahilinde uygulayacaksınız işte o kadar.Umutsuzlığa kapılmaya gerek yok. Çalışmaya devam...
YORUMLAR
ZAMAN AYIRARAK YAPTIĞINIZ YORUMLAR BENİM İÇİN MUTLULUK KAYNAĞI OLUYOR GÜÇ VERİYOR YENİDEN YAZMAK İÇİN TŞKÜRLER ŞİİR DOSTLARI....