- 717 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AĞLANASI BAYRAM BU BAYRAM
AĞLANASI BAYRAM BU BAYRAM
Suskun geçen bir bayramın fazla tadı yoktu ya tuzu da hiç yoktu. Yalnız saatleri kovaladım. İçimden donmuş duyguları çıkmak hiç ama hiç kolay olmadı. Her an her dakika donmuş duygulara kilitlendim. Bu bayram nankördü bıçak çekilmişti hırçın duygularım Kördüğüm olmuş suskun hatta suspus olmuştu esamesi yoktu içimde Bayram sevinçlerimin. Bu Bayramın öksüz yanı vardı. Ve sahipsiz virane köhnemiş evlerimizin içinde vurgun yemiş gibi.
Ben Bayramımı böyle geçirdim. Hırçın ve yalnız kaldım yalanlarımla sus pus, acı yüreğimde köhnemişti hiç bitmeyecekti. Çünkü Dalkavuk dünya, Palyaço insanlar ve maskeler yüzümüzde. Ramazanın bereketi diyerek karınları bir tas çorbayla bir kırık ekmekle doyan insanlarım Asgari ücretin ucunda 4 çocuk yetiştiren eğitim öğretim yapmaya çalışan ve artık hiç kalmayan ORTA DİREK kaybolan binler öksüz çocuklar, yalın ayak evlatlar Hasret bir şefkat söze nineler bitimsiz virane duygular maskeli yüzler.
Böyle odam duvarlarında yalnızlıklar bozuk para gibi harcanan ülkem
insanları suçlu aramak bahane örümcek ağlarını dünden örmüş Milyonların önünde reklâmı yapılan düğün törenleri kilo, kilo altınların ağırlığında ezilmesin biçare ülkem insanları. Odam duvarlaları öylesine soğuk, öylesine sessizdi bu bayram bir batında şeytanın kurşunlarıyla devrilen kahpe kader dedikleri, ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ vay anam gel anlat sen o ANA YÜREĞİNE gel anlat bir mısrada verilen başsağlığı temennileri sonra unutulan insanlar, unutulan acılar sahi kaç yıldır bu SENARYO var ÜLKEMDE ve hala AB, AMERİKA suratımıza bakıp kukla insanları parmağında döndürüyor.
Bu bayram böyle içim buruktu yalnızdım sahipsizdik.Neden hep bir baş arıyoruz ve o başları TAC yapıyoruz.Yalan Dünya ve maskeli yüzler acılı yüreklere merhem olmak ihyacında olduk.Ramazan bereketlerinde de şimdi soğuk kış akşamlarına dönende yüzler kimler kalacak bu Arenada kimler daha yok OLACAK, KAÇ ŞEHİT DAHA VERECEĞİZ.
Ben bu bayram yüreğimin acısını dindiremedim. Anamda çok buruktu kucağında bir bebe vardı gözleri yaşlıydı.Anam çok ağladı bu bayramda geceleri susmadı kucağında bebesiyle ağladı ,ağladı.
NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE
15.10.2007 10.05
-
Yuksel Akcum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
________________________________________
Bu şiirin hikayesi:
Bayram arefesinde yürekleri dağlanan Tüm Şehit analarımıza ve Şehitlerimiz her daim hatırımızda olması Dileğimle.
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ