BİR DENİZ SERPER MİSİN ??
Tüm utangaçlıklarımı iki düğüm arasına astım ben Zülal..Kendime yürümek için en uçurumlu yolları seçtim,ne engeller doluydu bilemezsin...Düşmemek için soldan geçtim..sol düşlerimin hepsinden vazgeçtim...Altı üstü en yakın yolları çok dolandım..belki gerçeklerin içinde tek yalandım...
Nasıl mı??
Dersiz topsuz bir yaşam işte.... Ölçüsü yanlış alınmış...Umutlarımdan uzun kolları,boydan kısa ...Toplasan beş para etmez,satsan paha biçilmez...Bitmek üzere olan sulu boya resmin üzerine damlayan suyun karıştırdığı tüm renkler bende ...hadi Sende sahip çıksana rengine....
Eyvah bana hem az önce kendi yaşlarım yanaklarımdan boynuma sığındılar...tam solundan geçtiler de hiç biri seni üstüne alınmadı ...sahi hangi hayra yorulmayan düşün başındaydın yine ?Çek şu yağmur havasını içinede düşlerinin ciğeri ferahlasın..hayırsız düşleri beklemekse cezan ,zaten sen buna kırkbir kere müstehaksın...
Olmadık yerde,durup dururken,olmadık zamanda yine çaldın vakti kıymetimi.Nasıl bir ihlaldir ki bu en yok olduğum zamanda varlığıma kisve...oysa istihare içindi firari uykularım...eşgalim dağıtılmış gecelere ben yine geldim inadına yamacına...
Ah Zülal hangi kıssadan yolladılar seni hisseme ....hani böyle arafta bir ben iyimi sen söyle ..Düşünsene aldığım nefes bile veresiye..Ben benim neresindeyim daha göremedim...faniliğimi mi bilemedimde karanlığım baki kaldı onu da çözemedim...Neden hep son sandığım yerler aslında en başımdı?bunuda anlamadım...Nerede unuttum yarınlarımı Zülal sen söyle?
Neyse biraz densizce girdim belki söze sen sormadın ben söyleyeyim...İyiyim Zülal zaten iyiyim demek adetimdir...Söz vermiştim bana bu gün bir tek kendimi alacaktım yanıma ...düşünmekten korktuğumuda saklamıştım kendimden...Bir süre uzak duracaktım çöl sıcağı cümlelerimdem...Olmadı...Belkide ben bu hengameden çok sıkıldım aslında Zülal...yol üzeri kaç cehennem geçtimde bir türlü durup soluklanamadım...Belki yorgunluktan bana verdiğim sözleride tutamadım....Üstelik Çok sıcak topladığım yangın, üzerime bir deniz serpermisin zülal??