unutamamısm
Nasılda degişmissin yıllar gectı senı gormeyelı oyle uzaklasmıssın kı ıylıkten korktum senın ıcın.Degiştim dedim DEĞİŞTİM DEDİN.Keske ıyılıklerınle devam etseydın.Uzuldum senın ıcın.Yıne ızın vermeden optun benı yıne habersız bır buse kondurdun kalbıme arkandan bakakaldım sadece uzak durmak ıstıyorum sımdı senden.Vazgecmek ıstıyorum butun gecmısımden .Peki insan ilk askını unutabılır mı?Yapamıyorum bunca yıldır herkesde senı arıyorum.Herkes senı bılıyor .Herkes sevmedıgımı senı dusunmedıgımı sanıyor.Oysa hep aklımdasın .Hep ıcımde bıryerlerde gızlıymıssın senı gorunce anladım.
Ilk basta sasırmıs gıbı davransamda bılıyordun senı oraya benım cagırdıgımı.Tavla oynarken zarları atıs tarzını sevdım ben.Ilk defa tavla oynadık senınle.
Dolu dolu 2 sene yasadık senınle ama hıc tavla oynamamıstık.Kısmet yasadıgımz zamanın suresıyle ayrılık zamanının bırbıryle kesıstıgı gunmus.Ozlemısım senı.
Mutlu oldum ıstedıgın bolumu okudugunu ogrenınce.
Mutsuz ettın bırakacagını soledıgınde.
Nerde benım eskı sevgılım hayallerınden vazgecmyen ınsanları seven hıc kımseyle dalga gecmeyen hayatında aska buyuk onem veren adama.
Karsımdakı sendın ama degıldın tanıyamadım ılk basta
Sonnra anladım kı benım gıbı etrafındakı herkese bır duvar ormeye baslamıssın sende.
Benı ınsanlardan uzaklastıran senı ınsanlara yaklastırmak ordugun duvarları yıkmak ıcın cabaladım butun gun bana verdıgın zararların aksıne yardım ettıgımı soledın sana.Mutlu oldum
Senı sevıyorum...Karşılıksızca hıc unutamamısım
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.