BUDA MI YALANDI
BEN ZANNEDERDİMKİ SADECE YALANLAR YEŞİLÇAM FİLMLERİNDE OLUR KARI KOCAYI KOCA KARIYI ALDATMAK İÇİN SÖYLER.MEGER HAYAT SENERYOSUNUN TEMELİ YALANMIŞ.SEVGİLER KELİME OYUNLAR,AŞKLAR KAFE KÖŞELERİYMİŞ.OYSA BEN AŞKI HİÇ BÖYLE HAYAL ETMEMİŞTİM.BENDEKİ AŞK SAF TERTEMİZ İÇİNDE YALAN OLMAYAN RİYALARA YER VERİLMEYEN DUYGULARIN DOBRA DOBRA YAŞANDIGI MERT DUYGULAR SANIYORDUM.GÖRDÜM Kİ HİÇDE BENİM HAYAL ETTİGİM GİBİ BİR AŞK ORTAMI YOK.YOK DİYORUM ÇÜNKÜ BEN BURDA ONA AŞK NAMELERİ FISILDARKEN ONA O AYNI YERDE BENİ SIRTIMDAN VURMANIN PLANLARINI YAPIYOR.BEN ONA BÜTÜN SAMİMİYETİMLE GERÇEKLİGİMLE SEVGİMİ GÖNLÜMÜ SUNARKEN O BANA SAMAN ALEVİ AŞKLARIN HİKAYESİNİ ANLATIR GİBİ BAKIYOR.ŞU DURUMDA NE YAPILIR BİLMEM AMA SEGİLER BU KADAR BASİT VE AŞŞALIK OLMAK ZORUNDAMIYDI.YA ENAZINDAN BENİM SEVGİ DOLU TERTEMİZ DUYGULARIMI ALIP ESKİ Bİ KAGIT MENDİL GİBİ KULLANMANIN NE GEREGİ VARDI .BENİM İÇİMDE BÜYÜTTÜGÜM AŞK ÇOCUGUNUN BU KADAR ÇABUK ÖLDÜRMENİZE NE GEREK VARDI SEVGİYİ DOYASIYA YAŞAMAK VARKEN NEDEN AŞKLAR TOSTLA BAŞLAYIP KOLANIN BİTİMİNE KADAR UZUN OLUYOR(!)NE ZAMAN ESKİYOR SEVGİLER ÖDENEN BEDELLERİN ACISI GEÇİNCE Mİ?
YORUMLAR
Zannetmeki AŞK yalan içinde gerçek
Zannetmeki AŞK sevenle yaşanır
Zannetmeki AŞK insana huzur verir
Zannetmeki AŞK seni tüketmeden bırakır
Keşke AŞK insana acı veren haz olmasa
Keşke AŞK azdan çok çoktan az olmasa
Keşke AŞK daimi mutluluk veren eylem
Keşke AŞK sonsuz birliktelik olsa