- 3123 Okunma
- 28 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZGEÇMİŞİM (Hayat hikayem)
Ahmet ACAR
ÖZGEÇMİŞİM
1950 yılında Kars’ın Arpaçay ilçesinin Cebeci köyünde doğdum. Annemin adı Bergüzar, babamın adı Bektemur’dur. Orta halli bir ailenin çocuğuyum.30.4.1976 tarihinde Sivas Devlet Hastanesinden naklen Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine laborant olarak geçtim. Mikrobiyoloji laboratuvarlarının kuruluşunda görev yaptım. Ankara M.Rüştü Uzel Kimya Meslek Lisesini bitirdim. Daha sonra ‘da C.Ü.Sivas M.Y.O.Maden bölümünü bitirdim.Halen Mikrobiyoloji Anabilim Dalında SağlıkTeknisyeni olarak görev yapmaktayım.
Küçük yaşlardan başlayarak şiire ilgi duydum. 1987 yılına kadar yazmış olduğum şiirleri aynı yıl çıkardığım;Gelincik isimli kitabımda topladım. O tarihten günümüze kadar geçen sürede yazdığım şiirleri ise;Kardelen isimli kitabımda topladım. Bu kitabımda mahalli gazetelerde, Tıpa Tıp, Olta Bal Der, Kıbrıs Mektubu ve Sevgi Çiçeği gibi mahalli dergilerde 30 a yakın sayılarda yayınlanmış olanları da bulunmaktadır.Ayrıca 57 şairin çıkarmış olduğu Güldeste
Ve 300 şairin iştirakıyla çıkartılan Edebiyat defteri isimli Antoloji kitabında şiirlerim yer almıştır. Şiir yazmanın dışında spor yapmak, özlü sözler derlemek, pul ,Ankisörlü telefon kartları,Çakmak,Kalem ,tesbih,Maden taşları,Parfüm şişesi Kartikatür,ilginç resimler ve özlü sözler derlemesi gibi koleksiyonu yapmak gibi değişik meraklarım da bulunmaktadır. 3.cü Yazgülü isimli şiir kitabım da 2009 yılı sonlarında yayına girecektir.
ALMIŞ OLDUĞUM ÖDÜLLER
1. Türk Hava Kurumu tarafından düzenlenen;Edebiyat, Sanat ve Bilim Eserleri; adlı şiir yarışmasında ödül, 1988.
2. Sivas Sağlık Müdürlüğü Ana Çocuk Sağlığı Merkezi tarafından düzenlenen;Bebekler Ölmesin adlı şiir yarışmasında ikincilik ödülü, 1998.
3. 1 Aralık Dünya AIDS günü nedeniyle Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi İnfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalının düzenlemiş olduğu şiir yarışmasında birincilik ödülü, 1998.
4. Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen;Cumhuriyet Kros Yarışmasında; üçüncülük ödülü, 2001.
5. 10 Kasım’da Cumhuriyet Üniversitesi tarafından düzenlenen;Ata’ya Saygı Koşusu; yarışmasında ikincilik ödülü, 2001.
6. Sivas Valiliği,Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen 4 Eylül etkinlikleri kros yarışmasından birincilik 14.Mart Sivas Erzincan Yozgat Tabipler odasının düzenlemiş olduğu ödüllü şiir yarışmasında ikincilik ödülleri aldım.
YORUMLAR
başarılı bir hayat hikayeniz var ne mutlu size kutlarım sizi ahmet bey saygılar
AHMET ACAR
şairimin bahçesinde gezindim biraz ve yazılarını merak ettim..
gmrdüm ki tertemiz, başarı ödülleri ile dolu yaşam..
ne mutlu size..
umarım bu güzelliklerin kıymetini bilerek devam edersiniz hayatınıza.
sevgiler.
AHMET ACAR
kızım da Sivas Cumhuriyet Üniversitesi'nde okuyor,daha doğprusu bu ikinci üniversitesi,daha önce geçen yıl Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun oldu.DGS Sınavından ek kontenjandan kazanıp Sivas'a başladı,güzel yazınızı ve haklı başarılı kariyerinizi kutlarım hocam,sevgi ve saygımla,selamlar...
AHMET ACAR
kızınıza başarılar diliyorum.
AHMET BEY ÖZ GEÇMİŞİNİZİ SAMİMİ BİR ŞEKİLDE BİZLERLE PAYLAŞDIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.ALDIĞINIZ ÖDÜLLERDEN DOLAYIDA SİZİ TEBRİK EDERİM.ÇALIŞMALARINIZIN VE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
AHMET ACAR
HÜZÜNLÜ BEKLEYİŞİMİ ÇEVİRİVERDİN BAYRAMA,
GÜL GÖNDERDİN GÜLLER SEVGİLER SAYGILAR GÖNDERİYORUM SAYFANA.
ÇOK NARİN SİNİZ ASİL DAVRANIŞINIZ VE GÖSTERDİĞİNİZ İLGİ VE ALAKADAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM.SAYGILARIMLA.
AHMET ACAR
AHMET ACAR
AHMET ACAR
AHMET ACAR
Sayın Ahmet Acar Sizin öz geçmişinizi okudum.Sizi başarılarınızdan dolayı yürekten kutluyorum.Güzel olan her şeyi başarmışsınız ,güzel hobiler de gelmiş arkasından ,dolu dolu olan yaşamınızın devamını diler selamlarımı iletirim.esen kalın.
serapertence tarafından 3/9/2010 10:09:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
AHMET ACAR
ÖZGEÇMİŞİNİZ BİR ŞAHISIN OLMAK İSTEDİĞİ BİR ŞEKİLDE KEŞKE HER ÇOCUKTA SİZİN VE SİZLER GİBİLER GİBİ ŞANSLI OLABİLSELERDİ ÖNCELİKLE SİZE EMEK VEREN AİLENİZİ VE AİLENİZİN EMEKLERİNİ SAYGIN VE BAŞARILI BİR ŞEKİLDE KARŞILADIĞINIZ İÇİN YÜREKTEN KUTLUYOR BAŞARIDAN BAŞARIYA KOŞMANIZI CANİ GÖNÜLDEN TEMENNİ EDİYORUM SAYGI VE SELAMLARIMLA SAĞLIKLI VE HUZURLU YILLAR GEÇİRMENİZİ DİLERİM
AHMET ACAR
Selamlar hemşerim bende karsın kağızman ilçesinde doğdum
ama yıllardır denizlide yaşıyorum
Ailenize ve size uzun ömürler diliyorum
selam ve sevgilerimle
AHMET ACAR
Sayin hemşerim kutlrım hayatinizi okudum sizlere ALLAH
Uzun ömürler ayleçe mutlu yillar dilerim bütün ömür
Böyü başarının devamini dilerim sevgi ve duvamile seni
ALLAHA amanet ederek iyi günler senin olsum amin
ASKER OMUR SEVGİLLERLE
AHMET ACAR
AHMET BEY SÜPERSİNİZ .SİZE SAĞLIKLI HAYIRLI UZUN ÖMÜR DİLİYURUM.NİCE MADALYALAR DİLİYORUM ,KOŞULARDADA KOŞUMUN ÖNÜNE YAKIŞIRSINIZ .HER ŞEY GÖNLÜNÜZE GÖRE OLSUN SİZİ KUTLUYORUM EFENDİM.ALLAHA EMANET OLUNUZ .
AHMET ACAR
AHMET BEY HAYAT HIKAYENIZ GUZEL VE ILGINC KUTLARIM BASARILARINIZIN DEVAMINI DILERIM ALLAH CC YARDIMCINIZ OLSUN
AHMET ACAR
AHMET ACAR
AHMET ACAR
DEĞERLİ YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
AHMET ACAR
DEĞERLİ YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
AHMET ACAR
DEĞERLİ YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMDOĞRUSU YENİ FARK ETTİM Yİ .SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
tebrikler ahmet bey .size ve ailenize ömür boyu mutluluklar dilerim.. arada benim sayfama uğrayıp değerli fikirlerinizle beni onurlandırırsanız sevinirim .saygılar......
AHMET ACAR
AHMET ACAR
DEĞERLİ YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMDOĞRUSU YENİ FARK ETTİM .SEVGİ VE SAYGILARIMLA.ÖZÜR DİLERİM.
size ve ailenize ömür boyu mutluluklar dilrim.Galiba bilinmeyen yönleriniz daha var sanırım.maşallah.Hayırlı ve huzurlu ömürler efendim
AHMET ACAR
Ahmet Bey ben sizi Sivaslı biliyordum ama Karslıymışsınız.Çok güzel bir geçmişiniz var.Yaşamınızda size başarılar dilerim.Laborantlık göreviniz şuanda devam ediyor sanırım..selam ve saygılarımla...başarılar dilerim...Değerli şair...