- 1681 Okunma
- 23 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL VE KALEM DOSTLARIMA TEŞEKKÜRLER...
Sevgili kalem ve gönül dostlarım...
Eşim Bertan Üsküdarlı’nın hastahanede yattığı süre içinde, telefonla ve MSN ile bana ulaşan dua eden, merak eden tüm dostlarıma en derin minnet ve şükranlarımla diyorum ki,
"iyi ki varsınız, iyi ki sizleri tanımışım..." Evlat dediklerim, kardeş dediklerim, bacım dediklerim, harikasınız sizler...
Moral verdiniz ve dualarınız o kadar hızla ulaştı ki Yaratana ,Şükürler olsun endişelendiğimiz her şey yanımızdan sıyrıldı geçti...
Şimdi gerçekten kendimi çok yorgun hissediyorum...İnşallah yarın gece yeni şiirlerde buluşmaya başlarız yine...
Buradan her birinize baki sevgi,dostluk ve selam gönderebiliyorum sadece...Azı çoğa kabul edin...Aşk daim olsun...
YORUMLAR
Annem Babişle seni yine evimizde görmek güzel...
Ki Tekirdağ toplantısında sizleri bütün dostlarla andık, hepimizin yüreği sizinleydi, bir daha ki toplantıda hep birlikte olacağız inşallah canlarım benim...
Seni ve babişimi çok seviyorum.
Allah dualarımızı kabul etti...
Ben inanıyorum ki ilk toplantıda güftelerinizle ve bestelerinizle kanunuyla ve senin sesinden Türk sanat müziği eserlerinizi dinleyeceğiz...
İyi ki varsınız, sevgimle...
Kızınız.
ya can ablam,
buyuk gecmis olsun... kimsede bize birsey demedi, duyamadim.
Abim insallah iyidir... Allah basindan ve milletimizden eksik etmesin abimizi...
Allahimdan acil sifalar dilerim can ablam... morelini bozma... Allah sagliginiza kuvvet versin...
ikinizede kocaman sevgiler yolluyorum buralardan... gelince ugrayacagim yaniniza...