- 604 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK
Zamanımızda ask oyle bır hal almıskı artık asık olmak sevmek degılde ızdırap çekmek olmuş.
İnsanların umutları hayallerı ve beklentılerı ucmus gıtmıs yerını bır karamsarlık bır umutsuzluk kaplamıs .Toplumumuz öyle bir arabeskleşmişki aşk artık bir ızdırap,ölmek acı çekmek gibi kavramların içinde çöpe atılmış sanki.Ya aşk bu kadar korkunç birşey mi yoksa mutlu olan aşklardamı var?Bence aşk yaşamasanı bilene en güzel duygu sevdiğinle nefes alıp onunla hayatı solumak gibidir.Gerçek aşk karşındaki insanı mutlu kılabilmek onunla bir ömür boyu hayatı paylaşabilmektir...
YORUMLAR
Saktekar bir densize kaptırılan gönlün ne hayrı vardır ki, Aşık olmuş.... Aman! çok iş olmuş...
Ben ne Aşk'a inanıyorum... Nede zamanımızdaki Aşıklara...
Zira hepsi sahtekar hepsi üç kağıtcı bence...
Bir Tek Aşk vardır... Oda İlahi Aşk... Onuda bulabilene... Her kula nasip olmaz...
Gerisi Hikaye...
Düşüncelerinizi yürekten paylaşıyorum.Tüketmeye alışan yeni nesiller yetiştirildi.Aşk gibi kutsal bir haz da tüketildi ve tükettikçe tökezledik ve canımız her defasında daha çok yansa da kendimizde değil aşkta aradık kabahati.Aşk hala güzel yeter ki sevgiye dönüştürmeyi bilelim.Güç oyunları varsa aşkın içinde mutlak son acıdır.Aşk karşındakini ilahlaştırmak,kusurunu görmemek değildir aslında görürsünüz yanlışlarını,hoşgörülü olmaktır aşk.Onun her anında yanında olamk istersiniz ve onun mutlu olması sizin için çok önemlidir.Eğer başka birini kendi dünyanızın merkezi haline getiremiyorsanız o aşk değildir bence sadece aşırı bir ilgidir.Bir gün gerçekleri gördüğünüzde pembeden eser kalmayacaktır.Aşk toz pembe başlar,biterken kırmızıdır ve tamamen unutulduğundaysa siyahlaşır.İyi ki aşk var!!!
Düşünmeme,sorgulamama neden olan bu yazı için teşekkürler.