- 570 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu bölümde konuya daha fazla derinlemesine girerek kendime konun içerisinde bir yer bulmaya çalıştım.Doğrusu ince motiflerle süslenmiş,bir psikolojik rahatsızlığı olan bir kadının ruh halini ustalıkla işlemişsiniz.Öykünün içerisinde "mistizm" i kokladım yanlış algılamadıysam.Verilmek istenen bu kelime üzerinde odaklanıyor gibi.
Doğrusu,öykü beni içerisine olduğu gibi çekti ve kadınla adeta özdeşleştirdi.
Öykü böyle yazılır işte.
Aynur hanım,yorumcuların yorumlarına aldırmayın.yazmaya devam.çok başarılısınız..saygılarımla...
anlatım güzel. tebrikler. iyi bir okuyucu muyum bilmem. iddialı da değilim. fakat her nedendir bilmem, kader, ruh, cin gibi konular zihnimde belli bir yere oturtamadığm konular olduğundan bu konularda yazılmış yazı ve kitapları okumamayı tercih ederim. düşünün bilimsel istatistiklere göre beynini en iyikullanan insan %8-10 oranında kullanabiliyor. bu oran bu kavramları anlayacak kapasitede değil.
korku duygusu sonradan öğrenilen ve gelişen bir duygu. gerilim içerikli yazılar korkma duygusunu kamçılıyor. cesaret ve sevgi içeren yazılarınızı bekliyorum. zira öğrencilerim de zaman zaman siteye girip öykülerinizden yararlanıyorlar ve sizi seviyorlar. onların anlayabileceği ve de korkmadan okuyacakları yazılarla beslenmelerini sağlarsanız sevinirim.
sondaki dua güzel. ihlas, muavvizeteyn sureleri dua sureleri olarak her günün önünde ve arkasında okunması gereken dualar. bu hatırlatmanız için ayrıca teşekkür ederim.
selamlar saygılar.