benlik ve Şey'
Ben olmak,benlik neyi ifade eder...eğer" ben"den çıkıp biz olamıyorsa... ruhunu paylaşamıyorsa,misafir edemiyor,ve misafir bulamıyorsa ruhuna... anlatamıyorsa kendini bir başkasına...ve anlamıyorsa başka benleri... bir çay içerken karşına alamıyorsa başka bir yüreği,o huzuru,muhabbeti hissedemiyorsa beninde neyi ifade eder ki benlik...
İnsan hissetmeli kendinden başka Şey’leri... kendinde bulamadığı benliği karşısındaki ruhta yürekte aramalı ve paylaşmalı ve sevmeli kendinden başka Şey’leri... Şey’nedir... Şey’,hissetmektir,anlamaktır,paylaşmaktır,sevmektir..Şey’derttir,hüzündür,mutluluktur,ağlamaktır,gülmektir...Şey’akıldır,karakterdir,makamdır,mevkidir...Şey’,inançtır,bağlılıktır,muhabbettir... yemektir,içmektir Şey’... benliğimizden kurtulup eğer biz olamıyorsak herŞey’ eksik demektir...yarım ve manasız...
YORUMLAR
'' Ben olmak, benlik neyi ifade eder ?
Eğer ''ben'' den çıkıp biz olamıyorsa,
Ruhunu paylaşamıyorsa, misafir edemiyor ve misafir bulamıyorsa ruhuna,
Anlatamıyorsa kendini bir başkasına ve anlamıyorsa başka ''ben'' leri,
Bir çay içerken karşısına alamıyorsa başka bir yüreği, o huzuru, muhabbeti hissedemiyorsa ''ben'' inde neyi ifade eder ki ''benlik'' ?
İnsan hissetmeli kendinden başka ''şey'' leri. Kendinde bulamadığı ''benliği'' karşısındaki ruhta, yürekte aramalı ve paylaşmalı, sevmeli kendinden başka ''şey'' leri.
Şey nedir ?
Şey; hissetmektir, anlamaktır, paylaşmaktır, sevmektir !
Şey; derttir, hüzündür, muhtluluktur, ağlamak gülmektir !
Şey; akıldır, karakterdir,makamdır, mevkidir !
Şey; inançtır, bağlılıktır, muhabbettir, yemektir, içmektir !
Benliğimizden kurtulup eğer ''BİZ'' olamıyorsak her Şey noksan demektir. Yarım ve anlamsız ...
***
Harika bir paylaşımdı.
Haddim olmadan düzenledim, bilgimce..
Ruhuma iyi geldi yazı çok beğendim, sindire sindire yazdım. Yazdım ve anladım. Biz olmak gerçekten çok güzel bir duygu..
Daim olsun kaleminiz.
Saygılar..