- 2769 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
VEFA
Bu akşam, eve geldiğimde bilgisayarım oğlum tarafından işgal edildiğinden! Şöyle divana uzanıp, epey zamandır bakamadığım televizyona bir gözatiyim dedim. Acun ILICALI’nın o para programı yayındaydı. Tuna HUŞ’u görünce programa ilişiverdim bir ucundan;dikkatlice izlemeye başladım. Tuna HUŞ’un orada bulunma nedenini farkedince doğrusunu söylemem gerekirse,beynimden vuruldum!... Utandım!...Sığamadım odaya!...Ne var bunda demeyin!Bunda okadar çok şey var ki,belimizi bükecek kadar!...
TRT, Bu ülkenin yıllarca sesi oldu. Çoğumuzu, gerek yayın akışı,gerek içerik ve bir çok nedenle tatmin etmemiş olabilir ama,yoksul ülkemizin tek haber kaynağıydı,şu an karşımızda duran Tuna HUŞ’ta, bu kaynağın başında olan önemli haber spikerlerinden biriydi. Çok iyi bir spikerdi. Bugün onunla, bu anlamda yarışacak kaç spikerimiz var bilemiyorum. Kısaca işini iyi yapan biriydi. Bizim kuşaklar onlarla büyüdüler bir tür. Bizler büyüdük,onlar da TRT ile yaşlandılar. Fakat bu ünlü spikerin bu duruma düşmüş olacağına doğrusu inanamadım...
Geçmiş,iyisiyle,kötüsüyle toplumların dikiz aynasıdır. Buradan dersler çıkararak,iyi ve kötü örneklerimize bakarak,geleceği onlar üzerine inşa ederiz. Her mesleğin iyileri vardır. Siz yeni gençliği yetiştirirken bu iyi örnekleri göstererek kamçılarsınız eğitime aldığınız insanları. Şimdi İletişim Fakültelerinin birinde hoca olsaydım ve yanlışlıkla ders veriyor olsaydım ve söz haber spikerlerine gelseydi de ben,Tuna HUŞ’u örnek verseydim bilmeden..Çocuğun biri kalkıp deseydi ki;"Kim hocam,dün şu para dağıtılan programda ki,sürünen adam mı?" Sahi ne yapabilir dim? Ne yapabiri diniz?...Bu çok ayıp bir şey!
Tuna HUŞ’un,geçmişte kazandığını sandığımız paraları ne yaptı bilmiyoruz. Hovardalıkta da yemiş olabilir,bir vakfa da bağışlamış olabilir,kazandığı para zaten yetmiyordu da olabilir. Bunlar beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Önemli olan bugün ki hazin manzarayı toplum olarak seyrediyor halde olmamız.
Devletimizin, nece lüzumsuz yerlere para akıttığını, içinde yaşadım yıllarca ve gözlerimle gördüm israfı. Nice zenginlerimizin,nerelere nasıl paralar aktardığına da hergün şahit oluyoruz. Bu varlığa sahip devletin ve toplumun,bize hizmet etmiş bu insanlara,düştükleri bu noktada yapacak bir şeyleri olmalıydı,olmalıdır. Paris HİLTON’un önünde bu insanları ezdirmek bir züldür! O vefalı hanımının gözlerine bakamadım. Hiçbir şey bizi,sizi ilgilendirmiyor diyelim. Sadece o kadının gözlerinde ki vefa adına,o insanlar orada olmamalıydı. Lütfen, bu iş bu kadar değil!
Vefa n’olur gel geç kapımızdan sesizce de olsa...
Selam,saygı...
YORUMLAR
İzlemediğim için yorum yazamıyorum ama, vefasızlık özellikle de TRT gibi bir kurumun her zaman yaptığı davranış Hocam, Türk Tiyatrosunun emektarları, sinema emektarları bunlara bir örnek..Sanata sanatçıya ne zaman sahip çıkılmış ki.
Devletin olanaklarını, milletin imkanlarını olmadık ummadık yerlere harcayan vefasızlar utansın ! Tuna Huş değil ..
Ben zaten bu tür yarışmaları hiç tasvip etmiyorum. İnsanları adeta dilenciliğe teşvik ediyorlar.
Saygımla...