- 465 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR MUCİZE DEMİŞTİM
Bir mucize demiştim,olmadı yine işte…Söylesene sevgilim başka kollara mı gideceksin?Oysa ki kollarım seni arıyor,bedenim bedenini istiyor,çıkmazlarda raks eden yüreğim yalnızca seni düşlüyor…Biçare beklemiştim,bak o çareleri ağlattın yine!Bir an olsun,tek bir an bile olsun gözlerim gözlerine bakmak istemişti…Şimdi gözyaşlarım yine sahneye çıkmak için hazırlanıyor…
Artık söylemekten korktuğum o söz;seninle başlayıp seninle sona erecek olan o söz,yüreğimi dipsiz bir kuyuya atıyor,ölüyorum…Yavaş yavaş,gün be gün sensiz ölüyorum…Anlamazsın ya…Anlamazsın işte yine!Bir mucize demiştim,ufacık da olsa bir sevgi haresi bırak bana,o da yeterdi ikimiz için…
Özür dilerim sana inanmak istemediğim için…Günlerce,haftalarca,aylarca beni sevdiğini düşünüp durduğum,kendimi kandırdığım için…Bir gün ikimizde birbirimizi affedeceğiz sevgilim…Sen seni sevdiğim için,ben beni sevmediğin için…Bir gün gelecek ikimizde birbirimizi affedeceğiz sevgilim…
Lâkin o zamana kadar bu acı içimde çöreklenecek,kalacak…Sana göre yeni yollar,yeni hayatlar ezberlemeliyim…Sana göre usulca açmalıyım kapıları ki içeri girsinler,gönlümün tahtına erişip otursunlar yabancı,kimliği belirsiz insanlar!Sana göre çok kolay,sana göre sensizlik kolay,bensizlik senin için anlamsız,sana göre aşkım yalan…Bana göre beni yaşatan umutlarım değil;sendin,senmişsin…Yeni anladım,bu kez anladım,artık anladım…Sen olmayınca umutlarım da gidiveriyorlar,sen olmayınca yalnızlık bile almıyor beni yanına…Bir mucize demiştim…Acı bekleyişimin ardından bir mucize…
Mevsimler boyu hasretim bekleşip duruyorken,her geçen gün yer değiştirip gözyaşlarımla evcilik oynuyorlarken artık mucize denen şey yok…Ve ben yaşayan bir ölüyüm artık…Bunun anlamını bilseydin,utanırdın kendinden,kalbimdeki yerinden.Ben seni böyle sevdim,sensiz ölemez,sensiz gülemez,sensiz yaşayamaz bir şekilde!Artık her şey için geç kaldın,gelsen bile nâfile…Yüreğimdeki yerini askıya aldın,çok ama çok yaktın…
Özür dilerim,bunca zamanda özürlerimi çoğaltıp,özürlerim de seni boğduğum için…Çok özür dilerim sevgilim,sevgilim lafını,sevgilim olmadan sana yakıştırdığım için…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.