ÖZGÜRLÜK BUMU
gece saat 1:30 suları...arkadaşalrımla kararlaştırıp kordonda bir bara girdik.biz ve bizim gibi eğlenmeye gelmiş birçok insan masaları doldurmuştu.gözüme onca kalabalıkta sadece bir masa takıldı.
iki kız arkadaş oldukça sarhoş bir şekilde anlamsız bir tarzla oynayıp eğleniyorlardır.sanırım ikisininde yaşı onsekiz civarındaydı.görünüşe bakılırsa zengin bir kesimin çocuklarıydı.saat sabahın dördüne yaklaşıyordu ve hala eğlenmeye ve içmeye devam ediyorlardı.çevre masalardaki erkekler arsız bir gözle onları kesip,lafla taciz ediyorlardı,tabi budurumdanda kimse şikayetçi değildi.en sonunda kendileri gibi yalnız takılan iki erkekle tanışıp bardan çıktılar.şaşkınlık içinde onalrı süzerken içimde bir öfke ve sıkıntı hissettim.kendime sorular sormaya başladım,ya benim kızım olsaydı onlardan biri,bunalrın bobası annesi yokmu.
bardan çıktığımızda saat sabaha karşı 04:30’ du.eve gelip duş alıp yatağıma yattım ve kendimi sorgulamaya başladım.acaba benim çıktığım bayanların arasında kaçının tenine başkası dokunmuştu.bu olaydan önce bir bayan arkadaşla bir tartışma yaşadık.bana kızlığın ne önemi var diye bir cümle kullandı,sanki sinirden bayılacaktım.ona ilerde kocana ne diyeceksin dedim bu soruma verdiği cevap hepten çıldırttı beni.KABULLENECEK....YAPACAK BİRŞEY YOK.
artık daha iyi anlıyorum boşanma olaylarının sebeblerini.biriyle birlikteyken barlar,eğlence merkezleri ve bunun gibi birçok sosyal ortamın içindeyiz ve hep mutluyuz.seks ise artık gizemini ve anlamını kaybedecek kadar basit bir durumda.ama olay evliliğe gelince olay geçim derdi standart yaşam ve hayatın zorluklarına dönüşüyor ve biz buna katlanamıyoruz.nedeni sadece özgürlük dediğimiz o tuhaf yaşama olan özlem.
kızlık önemlidir arkadaşlar.kafanızı yastığa koyduğunuzda erkek olarak güvenle uymak,kadın olarakta geçmişinden uatnmamaktır çünkü.
eğer yalnış olan ben ve benim gibiler ise,bu nesilde neden herkes telaşlı ve mutsuz.eminim bir çok kişi korkuyordur aşktan bahsetmeye çünkü nesil duygusallığı kaldıramıyor. ve yine eminimki bir çok bayanda yaptıklarından pişmandır.başkası değil kendimizden utandığımız için kızlığın önemi olmadığını savunuyoruz.biz toplumsal değerlerimizi kirleten ne varsa adına özgürlük diyoruz.
hergün biraz daha eski adetlerimizden uzaklaşarak...................................
YORUMLAR
çalışman için tebrikler.
ama başka konuya değinmak gerek diyorum. ordaki kızlardan bahisl ettiğnize göre, ve sizin anlayışınıza göre uygun değildi orda olmaları.
bu fikrine birsey demiyorumda. senin orda ne işin vardı acaba,
şimdi bu sorudan birsey anlaşılmadıo diyeceksin. açıklama getireyim istersen, sen bir amaç için ordaydın doğrumu, hah işte "senin uygun bulmadığın gençlikte senin izinden gidiyor başka birsey yok"
Kızlığın ne önemi var diyenlerin aklına şaşayım.
O yüzden mi millet genelevlerdeki seviyeye düşmüş erkek ve kadınlardan kaçınıyorlar.
Akıllı insanlar namusa hala çok önem veriyorlar.
Bu tarz rezilliklere özgürlük diyenlerinde aklına şaşayım.
Kepazelik bu başka bişi değil.
Ortada kızlık zarı sağlam kaç kız çıkar bilmem ama utanmasını bilenler hala var bence.
Yazınız önemliydi bence kutlarım