- 784 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Polat ALEMDAR'lar Yetişiyor.
Forum sitesi konferans salonunda, Ergenekon adlı eli kanlı çete ve çetecileri değil de, tüm tehdit ve tehlikelere karşı bu çeteyi çökertmek milleti bu alicengiz oyunundan kurtarmak için can siperane çalışan emniyet ve asayiş görevlilerini sanki suç işliyor ve vatana ihanet ediyormuş gibi göstermeyi amaçlayan vatandaşa ve aynı düşünce ile hareket eden kasıtlı veya masumane hareket eden herkese cevabi bir yazıdır.
Sevgili Dostum.
Bütün bu yazdıklarınla ne anlatmak istediğini anlamış değilim.
Yoksa eli kanlı Ergenekoncularımı savunuyorsun.
Veli Küçüğün cinayetlerinin ortağı, Perinçeğin ülke içindeki fitne ve PKK ile olan ilişkilerini tasvipmi ediyorsun?
Paşaların suikastının ortağı mısın?
Cepheye avlanacak keklik gibi gönderilen ve hainlerce katledilen vatan evlatlarının öldürülmesi seni sevindiriyor mu?
Asit kuyularında eritildiği iddia edilen binlerce Kürt vatandaşın hesabını verebileceğini mi sanıyorsun? Bu menfur hadisenin meşruluğunu mu savunuyorsun?. Bir ordu teçhiz edecek kadar silahın kaybolup Batmanda illegal bir ordu kurulup Hizbullah adı altında ülkede kanlı olayların tezgâhlanmasında seninde bir rolünüz mü var?
Bütün bunlara rağmen senin ne yazmak ne anlatmak istediğini anlamış değilim.
Sonra Ergenekon çetesi deşifre olmadan evvel biz halk olarak bu oyunu görmüştük amma maalesef bizim görmemiz bize müdahale etmem hak ve şansını vermiyordu. Sabrediyorduk.
İnanın ne kadar gizleseniz de ancak başınızı kuma sokarsınız, Mağdurlar, Mazlumlar perde arkasına saklansalar bile zalimleri tanır fakat güçleri yetmediğinden dolayı boynunu büker ve selamet olan sessizliğe bürünür. Türk Halkı zalime karşı gücü yetmediğinden, Vatanına, Milletine, Bayrağına, Devletine, Ordusuna olan saygı ve güveninden dolayı sessizliği tercih etti.
Amma "ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE" Bakalım daha kimler merdivenden düşüp boynunu kıracak.
Daha kimler ani ortaya çıkan kanser tedavisi ile hayatını kaybedecek.
Daha kimler hafızasını kaybedip herkesin bildiğini bilmiyorum diye yalan perdesi arkasına sığınacak.
Milletçe yaşamış olduğumuz hayatımızın senaryosu olan Kurtlar vadisini biz hüzünle seyrediyoruz.
Sizlerde eğe hala vicdanınız ve utanma duygunuz varsa korku ve utanç ile seyredin.
Rahmetli İstiklal Şairimiz Merhum Mehmet AKİF’in hasretini çekip destanını yazdığı ASIM’ın nesli yetişiyor.
“DEDİM YA ASIMIN NESLİ, NESİLMİŞ GERÇEK, İŞTE ÇİĞNETMEDİ NAMUSUNU ÇİĞNETMEYECEK.
Filim bile olsa Bu ülkede Polat ALEMDAR’lar yetişiyor.
.
YORUMLAR
İş oyun Olunca zaten inanılmayacak sonuçlar ortaya çıkar.
Yoksa kamu oyu nasıl yanıltılır.
Perinçeğin PKK ilişkisi nasıl kabul edilebilir.
Hizbullah ve jitem Mahmut YILDIRIM, Ahmet Cem ERSEVER, İbrahim ŞAHİN, olayları asit kuyuları, Eşref BİTLİS ve sair paşa ve rütbeli subaylarımızın suikastleri, sınır karakollarındaki cinayet ve ihanet kokan baskınlar ve basına sızan yorumla ve haberler.
Hangisi aklı selim ile izah edilebilir.
BÜTÜN BUNLARA RAĞMEN BU FİLMİ BİR DAHA BİR DAHA SEYRETMEK İSTEYENLERE BRAVOOOOOOOOOOOO.
OYUNUN İZAHI OLMAZ.
İHNETİ OLUR.
Necdet EREM tarafından 5/31/2009 2:28:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evet sevgili Dostum.
Haklısınız elbette bu organize çetelerin dış bağlantıları var.
Malumuzuzdur.
İtalya GLADYO'yu tasfiye etti.
Bizimkiler de kontur gerilla ve GLADYONUN Türkiye ayağıdır.
Her ne olsa sanıyorum bu yapılanma çözülecek olsa istediğimi kadar olmasada bu günden daha iyi şeyler olacağına inanıyorum.
Sevgi ve Saygılarımla.