- 678 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bugün yolculuk var
bugün yolculuk var
bugün yolculuk var.. icimi acitan belki bidaha dönmicegim bir yolculuk.cocukluk anilarimin oldugu cocuklugumun gectigi yerden ayriliyorum bugün.dün en yakin arkadasimla vedalastim tam iki kez iki keresindede agladik simdi kendimi bos hissediyorum ona öyle cok alismistimki o benim kardesim gibi olmus vedalastigimizda sanki biri icimden bir parca koparirmis gibi oldu bu beni öyle üzdüki ben böyle olacagini düsünmemistim ben hep aman vedalasirsin gider diyordum ama öyle kolay olmuyormus anilarim geldi aklima öyle cok anim varki onlari birakmak bile cok zor..dogdugum büyüdügüm yeri ne bilim iyi kötü aci tatli yasadigim seyleri burda birakip baska bir devlete gitmek zormus ben 7 senedir iyi birsey yasamadigim icin güzel olur kolay olur ayrilmasi diyordum ama en önemliside arkamda büssürü arkadas birakiyorum ve benim bir parcam olan babamla abimi babamla 5 senedir hic konusmuyoruz ama yinede varligi yetiyormus abim ise abi kardes degliz ama benim kanimdan bir parca ayni kani tasiyoruz kan cekiyormus hersey zor ben ise bir yaprak misali sürükleniyorum simdi ise saatler kaldi burdan anilarimi geride birakmak icin babam bilmiyor gidicegimizi hic kimse bilmiyor sadece dayilarim herkezden kacar gibi gidiyoruz...simdi ise yolculuk var baska bir devlete baska bir sehire burdaki sayfayi kapatip yep yeni bir sayfa acmak zor cok zor ama mecburum herseyi geride birakmak....
artik hayatan tek beklentim gercekten huzur annemin mutlu olmasi cünki beni bu yasimda yordu hayat bazen gücüm yok diyorum dogru ama annem icin mecburum o benim hayatimda elimde kalan tek insan.. yolculuk var yeni bir hayata......
YORUMLAR
Hayata yapacağınız yeni yolculukta başarılar şair dostum. Elinizde ne olursa olsun ne yaşanmıssa yasansın iyi yada kötü asla yüreğinizin bir kçşesinde kalıyor. Unutmak istedikçe hatırlarız. Aslında unutmak istemediğimizdendir. Sevgilerimizi dile getiremediklerimizi. Anneniz için yaptığınız bu yolculuk hayatınızın yeni başlangıcına açılan kapı sizin en mutlu olmak için gittiğiniz yer olsun.
sevgilerimle
Yaralı Yürek