- 1136 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
MEVSİMLER
Bahar Mevsimi
Yeniden doğuş mevsimidir. Doğada çiçekler açmıştır. Ağaçların o minik dallarında yeniden dünyaya merhaba derler. O çiçeklerle kim bilir kaç yürekte sevdalar yeşermiştir ansızın. İnsanın içini ısıtan o yeşiliyle daha fazla bağlamıştır sevdaları birbirine. Tüm güzellikler toprak üstüne çıkar bu mevsimde. Bahar mevsimi uyanış mevsimidir aslında.
Yaz Mevsimi
Ayrı bir güzeldir. Güneşin bütün ihtişamıyla dünyaya gövde gösterisidir adeta. Hayat verir, doğa olanca gücüyle beslenir ve ürün verir bizlere. Bereket dağıtır herkese cömertçe. Dinlendirir bütün sıcaklığıyla.
Son Bahar !
Hazan mevsimidir. Şiirlerde ve masallarda öyle anlatılır. İnsanın içini bir başka sarar bu mevsim. Karma karışık duyguların girdabına alır insanı. Her yaprak dökülüşünde bir parça kopar içimizden. Ayrı bir güzeldir o sarı yapraklar. Hem hüzün vardır, hem umut vardır. Aynı yaprakların ağacında bahar mevsiminde yeşil yapraklar vardır. Ve huzur vermiştir yeşil rengiyle.
Kış
Kış mevsimi aşk mevsimidir. Hem üşütür, hem ısıtır içimizi. Sımsıcak olur içimiz bütün soğukluğuna rağmen.Dünyanın tüm kötülüklerini saklar. O muhteşem beyaz rengiyle . Bahar mevsiminde can vermek için doğaya, kar tanelerini bağrında toplar, biriktirir. İlkbaharda çağlayanlar oluşturmak için. Beyaz gelinlik kadar kutsaldır. Umut verir insana.
Bütün mevsimlerin amacı mutlu etmektir insanları. Değerlerini ve güzelliklerini görebilenlere !
YORUMLAR
Şu an Yaz ayının ilk günü. İlkbaharı dün geride bıraktık, Yendien doğuşu yaşadık ve şimdi hepimiz sıcaklık içine en güzel günü yaşamaya başlayacağız. Bir kaç ay sonra hazan gelecek ama hazan ayında yine kendi koşşuşturmalarımızın içine dalıp kış ayına hazırlanacağız. Dinlenme ve kendimizi dinleme zamanı, Bembeyaz karların üstünde sıcacık sevgileri bulacağız hepimiz.
Mevsim mevsim dolaştırdınız bizi.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
En güzeli sonbahar. Yağmuru çok severim.
yazın aklıma çocukluğumun unutulmaz şarkısını getirdi.
hep sarıdır elbiselerim
sonbaharı cicim
çok sevdiğim için
hep sarıdır elbiselerim.....
tebrik ederim.Kısaydı ama şirindi. Ben de Onur BİLGEye katılıyorum. Biraz daha genişletebilirsin.Güzel olan daha da güzel olur. Biraz kısa kalmış.
Bu mevsimlerdeki duygularını da yazmalısın. Sana neler düşündürür, neler hissettirir o değişimler?
Yazı yazarken, iki seçenek vardır. Ya kimsenin bilmediğini yazacaksın ya da bilineni, hiç kimsenin yazmadığı gibi yazacaksın.
Başlangıç olarak iyiydi. Yazdıklarımla süslersen, fevkalade olacak.
Başarılar...