- 615 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Kaç Kişiyim Kendim
Çocukken abimle yer darlığından yan yana iki servi dikerdik. Erken açan büyür geri kalan küçücük kalırdı.Güçlü olan zayıfın gün görmesini engeller kendisi devleşirdi..
Çoğukez kendi kendime:
_Sevdiğim şeylerin peşinde koşmalıyım bu yol teamüllere aykırı olsa bile.Çünki dünyaya gelişim sevişim ve ölümüm benim elimde değil.
An vardır ömre değer ömür vardır bir an etmez..Kalbimin ayaklarına tabi olmalıyım..
_Sevgi bu çağda hele ne kadar hastalıklı bir düşünce.İnsan kendi benine bir başka karakter üstünde tapar ve bunu ona onaylatmak ister.Hayat uzundur ve bilim her şeyi çözmüştür..Sevgi aşk bunlar hormonal salgılarla ilgili saçma sapan yanılmalardır..
Aklını başına al ....
_Ben böyle diyen kimleri gördüm hor gördüğü aşkın esiri olan..Binlercede mahalle baskısına yenik düşüp tanrının engüzel nimeti aşkı tepenlerin mahvolmuşluklarını da..
İnsan aşkı olan meslekle eşleşmeli
İnsan aşkı olan kişiyle çiftleşmeli
İnsan aşkı olan toplumla bütünleşmeli
İnsan insan kalacağı ortamda üremeli
_Peki anne babamın hayalleri ne olacak..Onlarda onaylamalı değilmi....Bu açmazları nasıl
aşacak insan..
_Bence kişi aklı kalbine aşık kalbide aklına aşık olacak...
_İnandımı hiç bir baskı insanı yolundan döndürmeye güç yetiremez...
Sevgililer sevgilisi ne de güzel örnektir....Selam ona ve yoldaşlarına..
YORUMLAR
Aşk vazgeçilmemesi gereken ve her daiam yüreğimizde taze tutmamız gerekn en değerli ve en bitimsiz duygu olmalı ve insan insan kalabilmek için yüreğin,in onu götürdüğü yere kadar bir defa bile "of" demeden gitmeyi bilmelidir.
Çok güzel bir yazı. Bizi kendimize getiriyor.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Kısa ve öz yazınızdan ötürü kutluyorum. Ne anlatmak istemişseniz anlatmışsınız.
1)Anne babamınız hakkımızdaki beklentileri ayağımıza bağ olmamalı.
2)Akıl kalbe aşık olduğunda insan gelişimini tamamlamıştır.
3)İnsan kendi BENine başka karakter üstünden tapar ve bunu ona onaylatmak ister.
4) Aşksız hiç bir işe el atma
:)