- 1933 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
55 - EŞEK ŞAKASI
Onur BİLGE
Define’nin meşhur sandalyesinin yumuşak minderi yırtılmış. Oynarken, tavlanın her milimetrik hareketinde kalkar kalkar oturursa ve hep aynı noktaya yerleşir, gün boyu yerinden kıpırdamazsa ona minder mi dayanır? İçine sünger parçaları doldurulmuş, çiçekli basmadan yapılmış, dört parmak kalınlığındaki bu zavallı minder, ondan neler çekiyor kim bilir? Sonunda dayanamadığı, kahrından ortasından yarıldığı; o kadar preslenmeye gelemeyip, nihayet patladığı; onca örselenmeye, ezilmeye katlanamadığı için sıkıntısından çatladığı konusunda çeşitli rivayetler var. Kuvvetli bir ihtimalle sandalye de sıradadır. Büyük adamdır, Define! O kadar sıkleti sıradan kantarlar tartamaz! Bu aciz varlıklar öyle bir değeri nasıl taşısın?
Dede bir ara masadan destek alarak kalkıp, lavaboya gitti. Işıl gördü ya minderin deliğini; hemen o işportacı tezgâhındakiler kadar, yani her çeşit nesneyle doldurduğu ünlü çantasını açarak iyice kurcaladıktan sonra içinden bir balon çıkarıp, minderin deliğinden içeriye soktu, çömelip,
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 3
SEVDA - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Ya arkadaş bir yaşlıya böyle eşek şakası yapılır mı?Tamam balon kimin fikri olursa olsun bir yaşlıya yapılmamalıydı.
Böyle şakayı sen sinir eden,kızdıran genç kişilere yapmalıydınız.Ha unutmadan yazınıza çok güldüm
psikolojisi bozok olana okutulmalı her şeyi unutur geçerdi.
Teprikler güzel bir yazı olmuş.
Tebrik ederim Sevgili Yazarım.
Yine çok güzel şeyler yazmışsın.
Düşündürüken güldüren, güldürürken, dinlendiren ve öğreten tatmin ediçi bir yazı okudum.
Varsın birileri MIZRAKLI DEYİP KÜÇÜMSESİN.
Küçükler büyümek için büyüklere sataşma politikası güderler.
Büyüklerde büyüklüğün gereği olarak onları af ederler.
Bizim kültürümüzde Dövene elsiz, sövene dilsiz, Yüzbin defa bile kırılsak gönülsüz davranmak var.
Sevgilerimle.
Necdet EREM tarafından 5/31/2009 1:33:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gerçekten de balonlu şaka , güzelmiş. Aslında bir denemek lazım. İşin şakası bir yana çok güldüm okurken yazınızı. Yzılarınızı okudukça kendi eksikliklerimi daha fazla görüyorum. Çok teşekkürler sevgili yazar. Artık yazılarımda dialoglara da yavaş yavaş başlayacağım. Allah nasip ederse.