- 1020 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Düş Prensine Son Mektup....
Yine bir sabaha açtım gözümü mucizem ve yine sendeyim.Her gece dua ediyorum Allah ’a.Ne olur Rabbim bu sabah uyandığımda onu ruhumdan almış ol,ömrümden aldığın gibi...Almıyor...Var bir bildiği,işine karışamıyorum...Seni yaşıyorum tüm süratimle...
......Nasılsın mucizem?6lar kulağıma iyi olduğunu,hem de çok iyi olduğunu söylüyorlar...
İnanıyorum,ya da inanmak istediğim bu kanıyorum onlara çarem yok...Ben mi?Sence?İyi miyim,iyi olma ihtimalim ne?6lara sor bakalım onlar bilirler nasılsa...En doğru cevabı alacaksındır...Eminim...İlla da ben söyleyim istiyorsan söyleyeyim...Olmuyor sensiz...Kızıyorum kendime...Sana GİTME diye haykırmadığım için,nefret ediyorum kendimden...Dokunamadığım,tutamadığım,hissedemediğim tenine hasret kalmak içimi yağmalıyor...Sorgularda canım çekiliyor...Seni aldatmadım hiç...Sevgine ihanet etmedim...Allah şahit...Yapamıyorum sensiz!Gözyaşlarımla her gece sabahlara kadar yıkanan yastığım çürümelik oldu...Var sen düşün gerisini...Bunları sana üzül diye yazmıyorum...Zaten hiç üzülmedin ki,zaten sevmedin ki...Sevdim....deyişin kendini de beni de kandırmaktan ibaretti...Ama sen bil,ne kadar çok sevildiğini bil...Son kez bil...Tek gayem bu gayelikten çıkan...Takipteyim seni yine de....Yazılanı çizileni hep okuyorum ruhundan dökülen...Kimi canımı bin okla vuruyor,delip geçiyor adeta kevgir gibi...Kimi de üzerime üzerime geliyor,bu cümle sana al der gibi...Şaşırıyorum...Ne yapacağımı bilemez oldum.Anladığım birşeyler var şimdilerde,daha doğrusu emin olduğum...Bu ateş zor sönecek olsa da ve küllerimle bile yanabilecek olsam da seni atmalıyım içimden...Beni istemedin sen...Bu nedenle önce eziyet ettiğim benliğimden boş hayallerle,sonra aşkımla eziyet ettiğim senden sonsuza kadar özür diliyorum...
......solgun yüzümün,çökmüş gözlerimin ve silinmiş gülüşümün mimarısın.iyi bak ona.........
......................sonsuza kadar hoşçakal soylu sevdam....................
....................kendine iyi bak bikere de benim için değil artık...........
YORUMLAR
Nette yazışmak üç noktayı yan yana koymaya bizi o kadar alıştırdı ki metnin anlamına veremez oldum kendimi, okurken. Bazen Turgut UZDU'nun noktalama konusundaki eleştirisini abartmış olduğunu düşünsem de çoğu zaman ona katılmadan yapamıyorum. Yanlış noktalama, yazıyı mahvediyor.
NOKTALAMA
İster noktalama, ister noktala!
İster, noktalama ister, noktala!
Onur BİLGE
İçeriği kutluyorum.