GÜL KOKULU SEVGİLİM
Canım sevgilim bu mektubu sana çok ama çok uzaklardan yazıyorum Beni sakın meraketme ben çok iyiyim buralarda çalışıyorum şuan çok yoğunuz ama burda herkes çok iyi bir ailegibiyiz bana sorarsan biraz canım sıkılıyor seni zaman zaman çok özlüyorum moralim biraz ona bozuluyor ben burda boşzamanlarımı kitapokuyarak geçiriyorum şuan
Ahmet Altanın
İÇİMİZDE BİR YER adlı kitabını okuyorum aşkım ben debiran önce sana gelmek sana sarılmak kokunu koklamak gözlerinin içindeki parıltıyıgörmek istiyorum canım moralini bozma sakın senin üzülmene asla ama asla dayanamam biliyorsun……. Geçen gece bi rüyagördüm çok korktum ailen seni benden saklıyor du ben dayanamadım buacıya çok çabalar sarfettim ama olmadı sonçareyi çok kötü buldum ama işişten geçmişti ben bembeyazkefendeyken sen gelmiştin yanıma ben neden yaptımı diyesordum kendime sana dönmek istedim ama beni bukezde ayıran senden AZRAİL oldu aşkım kavuşmamızı istemediler ama sen beni hep bekledin ömrünün sonuna kadarda evlenmedin sanki öldüğüme inanmamış gibiydin olamaz benim aşkım yurtdışında çalışıyor o gelecek yuvamıza bekliğcem ben onun geleceyini biliyorum hep bunları diyordun rüya çok kötüydü ağlıyarak yataktan kalktım.
ALLAHIMA DUA ETTİM ama rüyaymış….canım sevgilim aşkımızı ben burda heryere yazdım ençokta hergün kalbime yazıyorum ben buna inanıyorumki beni çok seviyorsun bende seni okadar çok seviyorum aşkım ben hep yuvamızı kurmanın hayaliyle yaşıyorum buna çok inanıyorum aşkım canım hiçbişeyi dert etme ben burdayım ama aklım fikrim herşeyim sende sen benim yaşama sebebimsin …….
Canım Kayın valde nasıl iyidir işlallah babam abim ablam işallah hepsi çok iyidir aşkım beni meraketmesin ler beni soran herkese selamlarımı ilet aşkım ben herkesi çok öpüyorum burdan.Bir ömür tutsam ellerini gözlerin gözlerime hapis kalsa En safhalimde bile sana sarılıp ağladığımı içimden geçenleri bir bilsen Herşey seninle başladı derdimde kederimde geleceğimde sensin Dünüm yok benim artık bi geleceğim var doğacak bebeğimizin ANNESİ eşim karım nefesim sırdaşım hayat arkadaşım Nefesimm canım aşkım.
SENİÇOK SEVİYORUM
Hatırlarmısın aşkım hava alanında seni sonuğurladığımda çok kötü bi ayıpım olmuştu sana karşı işte ben ilkdefa canımdan çok sevdiği
m aşkım için gözyaşı döktüm erkek adama yakışmaz ama napayım çokseviyorum canım sana söylemiycektim ama bilmeniisterim ki ben burdada zaman zaman ğözyaşlarımı tutamıyorum aşkım seni çok seviyorum şuan bile zordan yazıyorum seni okadar çok özledimki aşkım az kaldı çok az kaldı seni çok seviyorum…………
Nazir Gül den EŞİ Sevinç Güle
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.