- 1135 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜMÜN ARDINDAKİ SIR
Dört Üniversiteli arkadaş yaz kampına katılmaya karar verdik.Son sınıf öğrencileriyiz.Ben
Cem arkadaşım Duru televizyon-radyo bölümündeyiz.İklim ve Burak halklaaa ilişkiler bölümünde okuyorlar.Dördümüz lisede olduğu gibi aynı üniversitede ayrılmayan en sıkı
arkadaşlarız.
DURU:Cem hala İklim’le konuşamadın mı?
CEM:Hayır.Onunla nasıl konuşacağımı bilemiyorum ki?
BURAK:Cem artık söylemelisin.Yoksa sınıfımızdaki Sonat söyler.
CEM:Sonat’la ne alakası var ki?
DURU:Yoksa bilmiyormusun?Sonat’ta İklim’le ilgileniyor.
CEM:Çocuklar kampa giderken yolda İklim’e evlenm teklifi edeceğim.
Beklenen gün geldi.Okulun kiraladığı otobüse bindik.Kararımı vermişştim.İklim’e evlenme
teklifi edecektim.
CEM:İklim söyleyeceğim şey damdan düşmüş gibi olduğunu sanma?
İKLİM:Ne anlatmaya çalışıyorsun Cem.
CEM:İklim benimle evleninirmisin?
İKLİM:Çok şaşırdım.YA şimdi ne söyleyeceğimi bilemiyorum.
BURAK__DURU:Evet,evet,evet de İklim.
İKLİM:Okullar kapanınca,bir de işe girdiğimiz zaman evleniriz.
CEM:Öylese yarı sömertli tatilinde nişan yüzüklerimizi takarız ne dersin.
İKLİM:Tamam,kabul ediyorum.
CEM:Arkadaşlar İklim’le evlenmeye karar verdik.
O an herkes bize alkışladılar.Sonat dışında ,İklim’e yapamadığı teklifi ben yapmıştım. PROFESÖR:Çocuklar tebrikler.Nişan ne zaman.
CEM:Yarı sömertli tatilinde efendim.
DEKAN:Çok güzel.Adınıza sevindim çocuklar.
Kampa vardık.Çadırları kurduk.Ben ve burak çadırımızı İklim ve Duru’nun yanında kurduk.
Bugün kamptaki üçüncü günümüz.
CANAN:Arkadaşlar bu gece sanki ürpertici değilmi.
SONAT:Evet doğru söylüyorsun.
O gece Burak’la sabaha kadar nöbette kalmaya karar verdik.Birden bir ses duyduk.
Çığlıklar üst üstte geliyordu ormanın içine daldık.Çığlıkları atan Canan ve Simge’ydi.
CEM:Ne oldu kızlar?
SİNEM:Baksana Dekan ölmüş.
BURAK:Canan hemen kampa dön Profesör Beye ve diğerlerine haber ver buraya gelsinler.
Canan koşarak kampa gitti.Kamp 10DK’lık uzaklıktaydı.Herkes olay yerine geldi.Gözler
birbirinin üzerindeydi.Acaba katil kimdi.Bir sonraki kurban kim olacaktı.
Gözler birbirine suçlu gibi bakmaktaydı.Hemen polisi aradım.Hepimiz zan altındaydık.
Soruşturma devam ediyordu.
PROFESÖR:Çocuklar iki gün daha burdayız.Ondan sonra geri döneceğiz.Cem,Burak yanıma
gelin.
CEM:Buyur efendim.
PROFESÖR:Çocuklar komser bey aramıza sivil bir memurunu görevlendirdi.İşte bu arkadaş
polis memuru Kenan bey,ona yardımcı olmanızı ve sözünden çıkmamanızı istiyorum.Katilin
elinde sonunda ortaya çıkacaktır.
Ben,Burak ve Kenan bey plan yaptık.Kurban olarak kendimi öne sundum.Dekanın öldürüldüğü yere tek gittim.Burak ve Kenan bey sol taraftaki ağaçların arkasına gizlendiler.Ben de sigaramı yaktım.Birden bir ses duydum.
CEM:Çocuklar sizmisiniz.Burak,Sonat,Sinan senmisin?
Ses git gide yakınlaşıyordu.
SİNEM:Benim Cem tuvalet için çıktım.Burda ne işin var.
CEM:İklim’i bekliyordum.Bir türlü baş başa kalamadık da
CANAN:Sinem,Sinem nerdesin.
CEM:Baksana Canan seni arıyor.
BURAK:Cem burdamıydın.İklim seni çadırda bekliyor.
CEM:Hadi beraber gidelim.
Neyse ki İklim ve Duru’ya tüm olanları anlatmıştım.
İKLİM:İzniniz olursa yarın ben orda olayım.
CEM:Nasıl olur.Seni tehlikeye atamam.İzin eremem.
KENAN:Aslında güzel fikir.Bizde aynı yerde saklanırız.
İklim ormanın içine daldı.Ben ve Burak İklim’in bulunduğu ağacın tepesindeydik.Birden
çalıların arkasında ses geldi.
İKLİM:Orda kim var. Cem senmisin?
Yüzünde maske,elinde bir odun olan biri İklim’in üzerine yürüdü.
CEM:İklim dikkat et.
MASKELİ KATİL:Öleceksin,Cem benim olacak..
İKLİM:Sen de kimsin.Benden ne istiyorsun?
MASKELİ KATİL:Ölmeni,böylece Cem benim olacak.
Birden katilin üzerie atladım.Burak İklim’i kenara çekti.Ben de o kişiyi yakaladım.Kenan bey kelepçeyi çıkarıp katilin koluna taktı.
İKLİM:Kenan bey izniniz olursa onun yüzünü ben açmak istiyorum.Kim olduğunu merak ediyorum.
KENAN:EVET aça bilirsin.En doğal hakkın.
CEM:İklim aç yüzünü de kim olduğunu görelim.
İKLİM:Aman Allahım Canan sen,neden yaptın ki?Neden beni de öldürmek istedin?
CANAN:Neden mi?Dekan bana tacizde bulundu.Buna fırsat vermedim.O gece beni yalnız
görünce bana sahip olmaya kalkıştı.Elime geçen taşla kafasına vurdum.Sana gelince de
Cem’i ben de seviyordum.Ama o seni seviyordu.Beni görmezden geliyordu.Eğer seni ortadan kaldırsaydım Cem bana kalacaktı.
BURAK:Aslında Canan’ın o gece bağırdığı an şüphelenmiştim.Ama kimse bana inanmadı.
DURU:Ben sana inanmıştım.Hep inanacağım sana.
Sinem çok üzüldü.Çünkü Canan onun en samimi,en yakın dostuydu.
SİNEM:Canan nedeni ne olursa olsun hep dostum olarak kalacaksın.
CANAN:Af et beni sana laik bir arkadaş olamadım.
SONAT:Canan yapmayacaktın.Hayatın kaldığı yerden devam edecektin.Taciz olayına gelince, bize anlatsaydın sana yardım ederdik.Bu olanlar asla yaşanmayacaktı.
CANAN:Sonat Sinem’i sana emanet ediyorum.O seni hep sevdi.Sana bir türlü açılamadı.
Çünkü senin gözün İklim’deydi.Umarım gözzünz açarsın da yanındakinin sevdasını anlarsın.
Böylece Dekanın ölümün ardındaki sır ortaya çıktı.Yarı sömertli tatiline girdik.En yakın
arkadaşlarımızı ve ailelerini nişanımıza davet ettik.Yüzüklerimizi parmaklarımıza Duru ve
Burak’ın takmasını istedik.Çünkü onlarada süprizimiz vardı.Yüzüklerimiz takıldı.İklim cebimdeki alyansları çıkardı.onları Duru’nun ve Burak’ın ailelerinin önünde parmaklarına
taktık.Kurdeleyi Profesöre kestirdik.
Aradan iki yıl geçti.Dördümüz işe başladık.İşimizde zirvedeydik.YIl 2002 Haziranın 20’Si
Dördümüz bu tarihte aynı gün,aynı saat,aynı mekanda evlendik.Hatta aynı apartmanda
karşı karşıya bakan daire satın aldık.Düğünümüzden bir hafta sonra Sonat ve Sinem evlendiler.
İKLİM:Cem bu mutluluk için teşekkürler.
CEM:Asıl ben teşekkür ederim.Bana evet dediğin için.
BURAK_DURU:Haaydi arkadaşlar hazırsanız kampa gidelim.
SONAT_SİNEM:Aynı kampa gitmeyelim.Orası uğursuz.
CEM:Merak etme Sinem bu kamp başka kamp hepimiz Bodruma gidiyoruz.Tatili orda yapacağız.
O an kızlar boynumuza sarıldılar.Çok sevindiler.Sevindikleri için biz de mutlu olduk.
BURAK:Kızlar Bodrumdan sonra Çeşmeye geçeceğiz.
SİNEM:İnanılmazsınız beyler.Kızlar çpk şansslıyız bizi sevenlerle evliyiz değil mi?
DURU--İKLİM:Doğru söylüyorsun Sinem.
SONAT:Haydi yola koyulma zamanı.
YAZAN:ÇİĞDEM AYDIN
ELAZIĞ