- 3865 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMİZDEKİ BAŞARI
YAŞAM SEVİNCİMİZİN ALTINDA YATAN MUTLULUKLARIMIZA BAKTIĞIMIZ ZAMAN NELER VAR!! HİÇ DÜŞÜNDÜKMÜ?
ASLINDA HAYATTAN,ÇEVREMİZDEKİ İNSANLARDAN ALMIŞ OLDUĞUMUZ O POZİTİF ENERJİ ACILARIMIZI KEDERLERİMİZİ SEVİNÇLERE DÖNÜŞTÜYOR.BEYNİMİZİN İÇİNDE YATAN BİR DEV VAR ONU HAREKETE GEÇİRMEK BAŞARININ KENDİSİR.BAŞARI ELDE ETTİGİMİZ OLAYLARI BEYNİMİZDE CANLANDIRDIĞIMIZ ZAMAN ,YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ BÜTÜN KÖTÜ OLAYLARI KAPATIYOR.O DEV’İ HAREKET GEÇİRMEK ZAMANI ÇOKTAN GELMİŞTİR.
ŞİMDİ BİR TEST YAPALIM.GÖZLERİMİZİ KAPATALIM VE YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ 5 ADET KENDİMİZE GÖRE BİR BAŞARI OLAN OLAYI CANLANDIRALIM.GÖZLERİMİZİN ÖNÜNDEN BİR FLİM ŞERİDİ GİBİ GEÇECEK OLAN ELDE ETTİGİMİZ BAŞARILAR,YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ BÜTÜN KÖTÜ OLAYLARI KAPATIYOR ASLINDA .
HAYATIMIZ İÇERİSİNDE KÜÇÜK OLAYLARDAN BÜYÜK MUTLULUKLAR ÇIKARTMAK İÇİN ÇEVREMİZDEKİ İNSANLARIN DAĞITMIŞ OLDUĞU O POZİTİF ENERJİLERİ GEREKİRSE ZORLA ALALIM. BUNUN NE KADAR BÜYÜK BİR DEGİŞİM OLDUĞUNU HEPİMİZ ÇOK KISA BİR ZAMANDA ANLAYACAĞIMIZI UMUD EDİYORUM.ALLAH KULLARINI ÖYLE GÜZEL YARATMIŞKİ KÜCÜK BİR OLAY, BİZ İNSANLARI DÜNYANIN EN MUTLU İNSANI EDEBİLİYOR.BAZENDE KOSKOCA DAĞLAR KADAR AĞIR YÜKLER KARŞISINDA BAŞIMIZ YUKARIDA DİK DURABİLİYORUZ.MUTLU YAŞAMAK İÇİN BİR KEZ DAHA KENDİMİZİ GÖZDEN GEÇİRELİMMİ?
MUTLULUKLAR!!!!!
MEHMET İPEKÇİOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.