Gündem!
Gündem!
Vatan diyen konuşuyor. Sevdalılar çıkıyor… Vatan uğruna ve özde sevgi beslemeden yoksun, sözde vatan sevdalıları gündemi belirliyor!
Sözde vatan sevdalılarından daha gür VE ÖZDE ses çıkaranı maalesef toplama kamplarına gönderiliyorlar! Sözde vatan sevdalıları nın her konuşmasından sonra bilinsin ki vatan topraklarının bir bölümü Satılığa çıkmıştır. Açık arttırmayla satışa sunulan vatan değerleri, vatandaşın ikazlarına rağmen satılmıştır.
İş dünyasından çıt yok, sanırım açık artırmada kasalarına girdiler vardır. Ne yazık ki yerli malı diyebileceğim tek bir ürün kalmamıştır. Kederliyim. Üzüntülüyüm.
Bir sigara içmek istedim. Hem de yerli malından üretilmiş Maltepe sigarsı! Ama duydum ki oda artık bizim değilmiş!
Sayın başbakanımız haklıdır başka ülkenin başbakanı olmakla, enercisini Filistin milleti için harcamakta haklı, çünkü Türkiye artık yabancıların olmuştur.
Türkiye dışında şov yaparak duyarlı vatandaşları kandıramayacağını bilmelidir. Ve ABİLERİN ABLALARIN’’çoğaldığı şu günlerde gelecekte kurulacak İslam cumhuriyetinin KADIN ZABITALARI VE ZABİTLERİ YETİŞTİRLMEKTEDİR. Recep tayip cumhuriyeti kurulduğunda peçeli kadın polisler çağdaş yaşamını sürdürmek isteyen kadınlarımızı sürükleyerek toplama kamplarına götürecektir. Aynı konu beyler için de geçerlidir.
Bunu şundan dolayı yazdım. Bakınız başbakanımızın savunduğu Filistin e, mitinglerde bir-tek kadın yoktur. Varsa bile varla yok arsındadır. Savaş günlerinde, bir bayanın perişan halını gördüm. ama ondan öte dehşet bir şey daha vardı! Kadının bacakları kırılmış, bey efendi hala kadının saclarını örtmeye çalışıyordu!
Bu kadar yobazlık olur mu? Çocuk yaşta din sömürüsüne mecbur bırakılmış Müslüman lık giysisi giymiş insanlar kendi vatandaşlarına düşmandan öte zulüm ediyorlar! Sanırım bu görüntüler bizim başbakanımızı da mest etmiştir.
Pek yakında
NE MUTLU HAMASLIYIM DİYENE söylemleri çoğalacaktır.
YORUMLAR
Türk
En zayıf noktan ile vurulursun.
Merhametinle
İnancınla
Önce böldüler
Sonra uyuşturdular
Daha sonra sattılar
Şimdi dağıtıyorlar
Yarın mı?
Varsa konuşuruz..
Saman altından su yürürdü
Şimdi su üzerinde saman yürüyor..
Vah ki vah !
Yazık ki yazık !
Müslümanlar çıplak !
Müslümana elbise biçiliyor !
Saygımla..
şiirsel bir yorumççç
.....
uygunluğuna siz karar verin.
.....
....
sahte cübbeli
softa sarıklı
çember sakallı
yobaz kafalı.
duruşu
varlığı,yürekte yara
gözü kara,bakışı,yüreği kara
tüm alicengiz oyunları
onlara mubah
hatta sevap
ar-namus hak getire
her şey para.
uluorta oynanmakta bir soytarılık
parsel parsel cennet satılık.
(satılık..şiirimden bir kıta)
****************
selamlar