- 907 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DUAMSIN
Son günlerde hep rüyalarıma giriyorsun. Sen güleryüzlü, bizi birbirimizden ayıranlar ise benimle dostluk yarışına girmiş gibi..Ne hikmettir çözemiyorum..
Benim içim yanmaya devam ediyor. Seni unutamıyor her andığımda kalbim sanki sıkışıyor.Hala hazmedemediğim haksız davranışlar akabinde, ve savunma hakkı bile tanınmadan ayrılışımız beni, beş yıldır yıpratmaya devam ediyor.
Şimdi ben evliyim bir oğlum var üstelik ama, isterdim ki bu yavrumum babası sen olsaydın zamanında..
Ne olmazsa olmaz hayallerimiz vardı bir zamanlar, bizi Allah’tan başka kimse ayıramaz derdin..
Ben hep masum ve dürüsttüm karşında ama sen bunları anlayamayacak kadar kördün demek ki ya da, bana yıllardır ekmek veren insanlar bana asla ihanet etmezler diye düşündün belki de ve, onların çıkarcı oyunlarına sonsuz saflığınla inanarak gelecekte ki mutluluğumuzu bir anda yokettin..
Aslında sana kızmıyor sadece acıyorum. O taptığın yengeni ben senden yıllar öncesinden beri tanıyordum ve onun melek görünümünde ki şeytan suretini de çok iyi biliyordum.. Ben onu anlatmam sana anlatamam çünkü; Yüce Allah’a verdiğim sözden cayamam. Onunla yaşadığımız yıllarda ki paylaştığımız acı ve tatlı anılar bir yeminle aramızda kalacaktı ve kaldıda..
Oysa o ve onun gibi nefislerinin kölesi olmuş zalimler bu değeri anlayamadan beni sensiz geçen bir yıl içinde dilediklerince yönlendirmek istediler..
Sen demir parmaklıklar ardında iken onların yanında yaşadıklarımı, çaresizlikte döktüğüm gözyaşlarımı hiç bilmedin..Sana asla anlatamadığım, seni üzmemek için engellendiğim ve beynimin zorla, dolaylı olarak yıkandığımı da bilmedin..
Seni ölümüne sevmekti suçum. Kusurumsa; yönlendirilmek ve kullanılmışlığa başkaldırışımdı sensizlikte.. Sen olsaydın yanımda herşeyi yaşayarak görürdün aslında ama kader bize böyle bir oyunu oynadı belki de, yaşanabilecek olan acılardan daha çok yıpranmamam için Yüce Allah’ın bir lûtfuydu Seni bensiz doldurarak ayrılışımız..
Seni hala sensizlikte acılarla seviyorum. Mutlu değilim. Tek tesellim dünya tatlısı biricik oğlum. Yalnız onun için ayakta durmaya çalışıyorum. Geçmişte ki ben kalmadı. Hayat bana acımasız oyunlarını oynamaya devam ediyor..Sabrım sınanmaya devam ediyor biliyorum ama Yüzümün birgün güleceğini hiç sanmıyorum.
Senden ayrıldığım günden beri devam eden bir duam var hep zikrettiğim:
" -Ya Rab son nefesimi vermeden dünya yüzünde birkez ve son kez onunla karşılaşıp karşılıklı konuşarak, ertelenmiş savunmamı kendisine yapıp öyle dünyadan göçedeyim..Bizi ayıran zalimleri de ahirete kadar karşıma çıkarma, mahşerde hesabımı alayım.Onları ebedi olarak affetmiyorum!!.."
İşte ben bu dualarımın beklentisiyle tekrar diriliyor ve inançlarımı asla yoketmiyerek birgün karşılaşacağımıza cani gönülden inanarak o günü bekliyorum..
YORUMLAR
Sahibine yollayamadığınız sitemli bir mektup olmuş.
Geçmişte takılı kalmamanız için umarım selim bir kalple tez muhatabını bulup konuşursunuz. Yerinizde olsaydım mutsuzluğumun sebebini başkalarında aramak yerine mutlu olmaya bakardım mutlu olmak için o kadar çok sebebimiz var ki...Allaha emanet olun selam ve sevgilerimle