- 1060 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEKLEŞEN RÜYA
Sevginin,sevdanın,aşkın,mutluluğun,hüznün,yalnızlığın,neşenin yani hayatın akışı nerde
nasıl geldiğini bilemeyiz.Bunların hepsini gördüm ve bilhas yakınım jale’nin olayına şahit oldum.Birgün bana defalarca aynı rüyayı gördüğünü anlatmıştı.Bir hafta sonra rüyası gerçekleşti.Jale’yle alış verişten dönmüştük.Bizi bekleyen süprizden haberimiz yoktu.
JALE:Dedeciğim burda ne oluyor,neden herkes toplanmış.
AHMET DEDE:Gel kızım içeriye geçelim.
JALE:İçerde ne oluyor,bu sesler ne?
UMUT:İşte gelin kızımız da geldi.
O an neye uğradığımızı anlayamadık.Çünkü rüyasında gördüğü bana tarif ettiği genç vardı.Tamda karşımızda duruyordu.O gün benim için inanılmaz andı.Hatta Emin Hoca bile bulunuyordu.
EMİN HOCA:Gel kızım,senin nikahını kıyacağım.
Bir anlık Jale’nin dili tutulmuştu.Kendine gelmesi için omuzunu çimdikledim.Ağzından çıkan kelime inanılmazdı.
JALE:Dini nikahtan hemen sonra resmi nikah işlemleri başlatılacak.
Jale’nin mustakbel eşi Umut bunu bile düşünmüştü.Cemal dayım bile yardım etmişti.
UMUT:Resmi işlemler bile hazır.Hatta nikah memuru bile burda.
Dini nikah kıyıldıktan sonra hemen resmi nikah yapıldı.Nikah şahidliğini ben yaptım.Çünkü
ona inanan yalnız bendim.Ortak arkadaşımız İpek hiç inanmamıştı.Dayım bile hala inanamıyordu kızının büyüyüpde,evlendiğine.
CEMAL:Kızım ömür boyu mutlu,mesut ve bahtıyar olursun inşallah.
JALE:Sağol babacığım.Ya baba nikah tamamda düğün ne zaman olacak.
UMUT:İki gün sonra.
Beklenen an gelmişti.
JALE:Çok heyecanlıyım Esin.Rüyamda olduğu gibi.
ESİN:Evet anlattığın gibi çıktı.Üstelik yalnız ben sana inanmıştım.
JALE:Baksana inanmayanlar,inanmadıkları gibi gülenler nasıl bakıyorlar.
İPEK:Tebrikler Jale gülübde inanmadığım için özür dilerim arkadaşım.
JALE:Önemli değil.Bu günümde yanımda olduğun için sağol.
İpek’le konuşurken gözümü birden Umut’un annesine çevirdim.Neşe Hanım oğluna baka baka
ağlıyordu.Çünkü eşininde hayatta olup oğlunun mürvetini görmesini istiyordu.
JALE:Neşe anne gelinde diğer akrabalarımla tanışın.
UMUT:Hanımlar nereye böyle bakalım.
NEŞE:Güzel gelinim beni akrabalarıyla tanıştıracak.
UMUT:Çok sevindim. Eeee...!Beni de tanıştırmayacak mısınız?
JALE:Sorulurmu,elbette.
Umut’un annesi akrabalarımı çok beğendi.Hele Umut Erhan dayımla çok iyi anlaştı.
ERHAN:Güzel kızım kendin gibi birisini bulmuşsun.senin Adına çok sevindim.
JALE:Teşekkürler dayıcım.Beni asıl bulan Umut.
ESİN:Jale kır düğünü yapmakla en iyisini yaptın.Baksana herkes çok mutlu görünüyor.
JALE:Evet öyle görünüyor.
Herkes çok mutluydu,saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadık.AYrılık vakti gelmişti.Arkadaşımın adına mutlu olmuştum.Diğer yandan hüzünlüydüm en sevdiğim arkadaşımla eskisi kadar bir araya gelemiyecektim.
CEMAL:Kızım hazırsan binin arabanıza.
JALE:Tamam 5dk izin verirsen annemle de vedalaşayım.
AYŞE:Kızım nazlı kızım sana söylediğim nasihatlarımı sakın unutma oldumu?
JALE:Anam gül kokulu güzel anam helal et hakkını,duanı eksik etme oldumu anacığım.
Jale göz yaşları içinde annesine sarıldı.Yengemde göz yaşlarına boğuldu
AYŞE:Tamam kızım şimdi makyajın bozulacak.
AHMET DEDE:Tamam gelin bırakda bizde biraz sarılalım.Damat kızımıza iyi bak o artık sana emanet.
UMUT:Emanetiniz artık emanetimdir.
Jale ve Umut balayına Parise aşıklar diyarına uçarlar.