ALDATILMIŞLIK
Merhabalar,bugün ilk defa yazıyorum.Çok amatörce benimki.
Bir dostum "tecrübe nedir biliyor musun,yaşamımızda yediğimiz kazıklardır" dedi.Ne kadar da haklıydı...19 yaşında evlendim,o yaşlarda annemin ne çok şey bildiğini düşünürdüm.Demek ki çok kazıklar yemiş!!!!!!!!
17 yıl açık ve net sevgiye aç olduğumu söyledim eşime(şimdiki eski eşim).En sonunda dayanamadım..tepkisizliğe,haksızlığa,SEVGİSİZ BİR YAŞAMA..Büyüdüm mü bilmiyorum.38 yaşında da olsa insan saçının okşanmasını,sırtının sıvazlanmasını,en önemlisi değer görmeyi hak etmez mi?Şimdi 17 yaşında bir kızım var.Ben herşeye rağmen hissettiklerimin arkasında durdum.Güçlü görüntümün arkasına saklanarak çok büyük mücadeleler verdim,sonuç asla takdir edilmedim.Bitsin,yapamıyorum dediğimde benim için mücadele edecek sandım,ne büyük bir yanılgı!!!!!!!!!ben mutluydum sen bilirsin dedi.Böylelikle birkez daha bitmiş oldu.2 yıldır kafamla konuşmaktan,kafayı yiyeceğim.İçimdeki yaşama sevincini çok seviyorum,artık kendimi de seviyorum!!!!!!!Şimdi hayatımda yeni birisi var ama,ona eski eşimdeki kadar merhametli ve sabırlı olamıyorum nedense.Halbuki bunu fazlasıyla hakediyor.
17 yıl mutluymuş numarası yaparak,büyük bir aldatılmışlıkla yaşadım.BUNA İTİRAZ EDİYORUM,GÜÇLÜ OLUN.SİZDEN DAHA DEĞERLİ KİMSE YOK BU HAYATTA!!!!!!!
Teşekkürler........
YORUMLAR
Sizin hissettikleriniz size ait koskocaman doğrulardır, beklentileriniz istekleriniz yerine gelmedimi zorlu günler başlıyor.Ama Kadın ve erkek arasındaki esaslı ve şiddetli muhabbet ve alâka, yalnız dünyevî hayatın ihtiyacından ileri gelmiyor.Bir kadın, kocasına veya bir koca hanımına yalnız dünyevi hayata mahsus bir hayat arkadaşı değildir. Belki ebedi hayatta dahi bir hayat arkadışıdır. Ebedi hayat söz konusu olunca buradaki lezzetler geçici değil çok ciddi bir muhabbet ve aşkla olmalı....