- 672 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gizemli Adam - Mektup
Kalabalık halka halka büyümeye devam ediyor, ajanslar son dakika postalarına ilk tazelikleriyle devam ederken bir adam sıyrılıvermişti; akşam haberlerinin göbeğine bağdaş kurup oturan bu fotoğrafta gözlerinden fışkıran kanlara rağmen hiçbir acı belirtisi göstermeyen bu adam da kimdi?
Şehrin en gözde sahilinde yitik bir bank üzerine uzanıp, kıvrılan adam buruşmuş gazete sayfalarını üzerine kapamaya çalışırken. kan damlayan gözlerinin gerisinde yüzünde bir gülümseme beliriyordu bugün günlerden cumartesi bugün son buluşmanın ertesi ve bugün sonsuzluğun ilk günüydü…
Habercilerin alık yüzlerinde anlam arayan ana haber sunucusunun gözlerinden yansıyan: bir halkın kurumuş vicdanında suluboya bir resim peydahlanıyordu gözyaşlarından ibaret…
Saniye başına en yüksek reytingi kırdıran adamın görüntüsünde bir kıpırdama oldu son kez, doktor müdahalesi kabul etmeyen lakin kanayan gözlerine rağmen anlaşılmaz tebessümüyle göğsünü işaret ediyordu.-Burada aradığınız şey burada – diyordu sol elinin cansız titremesi…
Kalabalığın içinden, sert sessiz ve kendinden menkul saygınlığıyla bu görevi üstlenme vazifesini kendi kendisine biçen , kostümünün fermuarını bozacak göbeğiyle bir komiser belirdi.Uzanmış kanayan yarasına aldırış etmeyen bu garip adamın göğsüne uzanan ellerinde bir mektup beliriverdi.
Kalabalık iyice meraklanmışken şuurunu henüz yitirmemiş olan gizemli adam müdahale etmek için ısrar eden sağlık ekiplerine beklemeyin, lütfen gidin, lütfen… diyordu
Biraz sonra akşam haberlerinde, evlerinde çorbalarını bitirip ana yemeğe geçme faslını açmış olan hemen her evde kaşık ve çatal sesleri birden durdu televizyonun sesi neredeyse sonuna kadar açıldı her evde, ofiste, taksi duraklarında…
Yüzündeki tüm devlet asabiyeti ve gurur dolu ciddiyetinden hiçbir eser bırakmayan ve kendisinden hiç de beklenmeyen bir edayla yutkunan boğazına düğümler atan komiserin gözlerinden yaşlar akarken objektifler gizemli adamdan komiser gözyaşlarına yönelir, komiser Fuat amir yaşantısında hiç titremeyen dilinde bir kekemelikle mektubu okumaya başladı, mektupta şöyle diyordu…
“….. ……….. ………………….. ………………………………………………… …………………………………..
………………………………………….. …………………………………………. ………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………”
Mektup boş değil içinde yazılı olanı cumartesi okuyabilirsiniz, hoşça kalın.