- 942 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
onun hikayesi
BU BİR ÖYKÜ DEĞİL.ÖZÜ ÖZÜNE YAŞANMIŞ AMA ACILAR İÇİNDE BİTMİŞ BİR HİKAYEDİR. SAYGILARIMLA
GÜNLERDEN CUMA İDİ.MYNETTE OYUN OYNARKEN BİRİSİYLE HEP OYUN OYNUYORDUK HEMDE SOHBET EDİYORDUK.KONUŞTUĞUM KİŞİ BİR BAYANDI.NEREDENSİN DİYE SÖZE BAŞLAMIŞTIK İKİMİZDE.ŞU RASTLANTIYA BAKINKİ İKİMİZDE ÇORUM KARGILIYDIK. AMA İSTANBULDA YAŞIYORDUK İKİMİZDE.İKİMİZDE EVLİYDİK .BENİM İKİ KIZIM ONUN 3 KIZI VARDI.BİRAZ OYUN OYNADIKTAN SONRA BEN CUMA NAMAZINA GİDİYORUM DEDİM.TAMAM DEDİ. BEKLERMİSİNİZ DEDİM NAMAZ BİTİNCEYE KADAR DEDİM .ODA BEKLERİM DEDİ. CUMA NAMAZINA GİTTİM GELDİM .OYUNDAYDI O. BANA KADER DİYE TANITMIŞTI KENDİNİ.TAKMA İSMİYDİ TABİKİ.DERKEN BİRBİRİMİZE TOPRAĞIM DİYE HİTAP EDELİM DEDİK.BİRKAÇGÜN ÇEŞİTLİ DEĞİŞİK ZAMANLARDA OYUN OYNADIKTAN SONRA BİRGÜN BEN TELEFON NUMARAMI VERDİM VE BENİ ARAMASINI SÖYLEDİM.BENİ ARADI AMA.NUMARASI BANA ÇIKMAMIŞTI .ANCAK O ARAYABİLİYORDU BENİ.ISRARLARIMA DAYANAMAYIP NUMARASINI VERDİ BANA...OYUNLARIMIZ DEVAM EDİYORDU HERGÜN .ADETA BİRBİRİMİZDEN AYRI OYUN OYNAMIYORDUK....BİRGÜN BANA DEDİKİ SESİNİZ TELEFONDA ÇOK HOŞ GELİYOR SİZİ YAKINDAN TANIMAK İSTERİM DEDİ.TAMAM DEDİM.İSTANBULDA BAHÇELİEVLERİN BİR MAHALLESİNDE BİR PASTANEDE BULUŞTUK...BİRAZ SOHBETTEN SONRA BEN PASTANENİN İKİNCİ KATINDA ÖPMEYE ÇALIŞINCA BANA KIZDI VE HIZLI ADIMLARLA UZAKLLAŞTI PASTANEDEN.BEN HESABI FİLAN ÖDEYENE KADAR ÇOK UZAKLAŞMIŞTI.BAKTIM ÇOK İLERDE CADDE BOYU GİDİYOR.ARABAMA KOŞTUM AMA BEN ONA YETİŞİNCEYE KADAR .KAYBOLDU BİR ANDA.
BEN BOYNU BÜKÜK GERİ DÖNMEK ZORUNDA KALDIM EVİME.DERKEN AKŞAM OLDU TEKRAR OYUNDA KARŞILAŞTIK.NEDEN KAÇTIĞINI SÖYLEDİM .BEN EVLİ BİRİYİM ÖPTÜRMEMEK İÇİN KAÇTIM DEDİ.HAK VERDİM KENDİSİNE ÇOK ÖZÜR DİLERİM DEDİM VE BARIŞTIK.OYUNLARA DEVAM EDİYORDUK VE OYUNLARDA SÜREKLİ SOHBET EDİYORDUK.ARTIK ÇOK ALIŞMIŞTIK BİRBİRİMİZE.SEX VE BENZERİ KONULARI BİLE KONUŞUR HALE GELDİK.HER TÜRLÜ MEVZUDA SOHBET EDİYORDUKAÇIK SAÇIK BELDEN AŞAĞI KONULARI BİLE KONUŞURDUK.VE BİRBİRİMİZE ARTIK CANIM DİYE HİTAP EDİYORDUK.ARTIK OYUNUN DIŞINA TELEFON MESAJLARINDA SOHBET EDİYORDUK.DAHA İKİ AYLIK ARKADAŞKEN BEN İM TELEFONDAKİ MESAJLARIMI EŞİM YAKALIYOR VE BENİM EVDE BEN ZOR GÜNLER YAŞIYORDUM.FAKAT BU KONULARI ÇABUK AŞTIK EV SAKİNLEŞTİ.BİZ ARTIK ADETA BU BAYANLA SEVGİLİ GİBİ OLMUŞTUK.
BİRGÜN OYUNDA BANA DEDİKİ BEN KARGIYA YOLCULUĞA ÇIKIYORUM.ERKEK KARDEŞİMİN EŞİ DOĞUM YAPMIŞ ONUN YANINA GİDECEĞİM DEDİ.BEN NE GÜN GİDECEĞİNİ FİLAN ÖĞRENDİM.DEDİMKİ SENİN OTOBÜSÜNÜ ARABAMLA TAKİP EDECEĞİM.MOLA YERLERİNDE GÖRÜŞÜRÜZ DEDİM.TAMAM AMA KÜÇÜK KIZIM UYURSA YANINA OTURABİLİRİM MOLA YERLERİNDE DEDİ. TAMAM DEDİM.MOLA YERLERİNDE GÖRÜŞEREK KARGIYA VARDIK .AMA BEN OTOBÜSÜN PEŞİNDEN HİÇ AYRILMIYORUM DEVAMLI OTOBÜSÜ TAKİP EDİYORUM.
BÖYLECE KARGI İLÇESİNE VARDIK .O KARGIDAKİ ABİNİN EVİNE BENDE KARGIYA YARIM SAAT UZAKLIKTAKİ KENDİ KÖYÜME GİTTİM.O KARGIDA ADETA BANA YAZMADAN DURAMIYORDU .VE SEN KÖYDE KONTÜR BULAMASSIN DİYEDE BANA KONTÜR BİLE GÖNDERİYORDU.BÖYLE MESAJLAŞARAK GÜNLER GEÇİYORDU.FIRSATINI BULDUKÇADA TELEFONLADA KONUŞUYORDUK.
BİR GÜN TELEFONUM ÇALDI.AÇTIM O İDİ.DEDİKİ BANA.KARGIYA GELEBİLİRMİSİN ŞİMDİ .BENDE GELİRİM DEDİ.ANLAMIŞTIM DURUMU.ATLADIM ARABAMA.GİTTİM KARGIYA .KÜÇÜK İLÇELER ÇOK SESSİZDİR SOKAKLARI BOŞTUR GENELDE.ABİSİNİN EVİNİN YAKININDA GELDİ ARABAYA.