- 1020 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Her Okula Bir Mescit
Bu günlerde, eskiyen argümanları (başörtüsü zulmü) ikame edecek, yeni tartışmalar yaratacak ve çığırtkanlıkta yeni çığırlar açacak sinsi bir plan (!) sahneye konulmak üzere.
Bütün dindarlarımızı bu konuda uyanık olmaya davet ediyorum. Bu çağrıyı yaparken sesimin cılız kalacağını bilmekteyim. Ama bir Türk vatandaşı olarak halkımı uyarmayı kendime borç saymaktayım.
Kısa bir süre önce Türk kamuoyu yeni bir fitne ile yüz yüze geldi. Gerek etkileri bakımından gerekse uzun soluklu inanç sömürüsü malzemesi olarak kullanılabilecek nitelikte olması bakımından, belli ki üzerinde iyiden iyiye çalışılmış sinsi bir plan...
Hazırlanmış senaryonun galasını duyurmak üzere, haber yaparak kamuoyuna servis eden medya grubu da titizlikle seçilmiş olmalı ki, bir anda ülke gündemine oturuverdi.
İstanbul Bağcılar Lisesi’nde bazı öğrencilerin okulun alt katında yer alan bir odada namaz kıldıklarına ilişkin haberlerin basında yer alması, yıllarca ihtiyaç duyulmayan bir uygulamayı yoğun talep var gerekçesiyle gündeme taşıma senaryosunun ilk perdesinin sahnelendiğinin de habercisiydi.
Amaç belliydi. Bu; Çağdaş Türkiye Cumhuriyeti’nin oluşturduğu eğitim sistemini yıkmak için uygulamaya sokulmak istenen dinamitleme eyleminden başka bir şey değildi.Tıpkı başörtüsü tartışmalarında olduğu gibi yakın zamanda ‘’namaz engellenemez’’ şeklinde çığırtkanlıklarla tanışırsak şaşırmayalım.
Başörtüsünde de öyle olmamış mıydı? Malum bir siyasetçi tarafından insanların inançlarını siyasi ranta tahvil eden başörtüsü söylemi o denli suistimal edilmişti ki, ilgili eğitim kurumları bu konuda sert tedbirler almak zorunda bırakılmıştı. Bu sefer de alınan sert tedbirlerin antidemokratik olduğu yönünde avaz avaz bağırılmaktaydı. Düz mantıkla bakıldığında haklılık payı da vardı elbette. Ancak; bu, masum demokratik taleplerin çok ötesindeydi.
Nitekim, gerek ülkeye gerekse İslami samimiyete ciddi zararlar vererek önemini yitirdi.Bu arada bir çok kız çocuğunun geleceğe yönelik hayalleri ve umutları da yok edilmiş oluyordu.
Kimin umurunda!?..
Heba edilmiş istikballer pahasına, karşılığı seçimlerde rey olarak kendilerine dönmekteydi nasıl olsa.
Üniversite kapılarında görmeye alıştığımız başörtüsü eylemleri, şimdilerde ilköğretim seviyesine indirgenmeye çalışılmakta. Böylece cephe bir anda genişlemiş olacak ama fatura yine samimi dindarlarımıza ve demokrasimize kesilecek. Bu trajikomik oyunun senaristleri ise hedeflerine bir adım daha yaklaşmış olmanın keyfini derinden duyumsayacaklar.
Daha şimdiden bazı siyasetçiler önlerine konulan bu senaryoyu benimsemiş ve ‘’Her Okula Bir Mescit’’ şeklinde propagandaya başlamışlardır.
Senaryo hazır, yönetmenler yerlerini almış...
Birkaç oyuncu ve bolca figüran ile sahnelenmek üzere basın aracılığıyla biletleri de ücretsiz dağıtılmış.
Eh hayırlı olsun, ne diyelim(!)?..
YORUMLAR
haklısın yani yahudi taktiği
çaktırmadan ayıktırmdan ince ince işlemek değilmi.
kusura bakma ben osmanlılığı üzerinden atamayanlardanım.
yani sizin emperyalis düşüncenizle geri kalmış yobazım.
ama ben halimden hiç şikayetci değilim.
atalarım gibi.
dost görünüp kuyu kazmak yerine.
düşmanımın vurur kellesini düşürürüm.
dostuma dost , düşmanıma düşman bakarım.
bir kelime için bir koca kitap yazmyı bilmem.
fakat bir cümle için neden bir kitap yazdıklarını ,
o bir cümleyi nasıl sakladıklarını bilirim.
vel hasıl
ben cümlemi satır aralarına saklamadan kimseye şirin gözükme kaygısı taşımadan.
direk
SÖYLERİM.
tabi sizde bunu bilmezsiniz.
ha unutmadan:
namaza niyaza karşı çıkıp ta ağzınızdanda ALLAH ismini düşürmüyorsunuz ya bayılıyorum bu zavallılığınıza.
nan nanım ben,
Sana tavsiyem şudur; Edebiyat sitelerinde birilerine yorum adı altında zırvalama sevdasından vazgeç. Ya da kahve kültürü ile yazmayı bırak. Yazmak senin ne yine be kardeşim. Yazmak altyapı ister, edep ister. Her şeyden önce adam olmayı gerektirir. Bunların hiç bir emaresi görülmüyor yazdıklarında. O halde çekilip bir köşeye bol bol okuyacaksın. Unutma ki kutsal kitabımızda da ilk ayet "oku"dur. Ama risale okuma gibi bir hastalığa kapılmışsan okumak da fayda etmez.
Seni Allah'a havale ediyorum. Allah acil şifalar versin.
Haklısın sen tamerdursun bey.
Hiç okulda ,askeriyede yada başka bir devlet kurumunda namaz kılınırmı hiç.
Ne kadar yanlış bir hadise.
Geriye gitmiyorum daha dün kurtuluş savaşı.
Allah ,Allah nidaları ve sınırsız bir imanla yapılmadı.
Sanki cepheye abdeslemi gidildi.
altı ok u gösterdiler birde yaşasın cumhuriyet dediler.
Düşman denize dökülü verdi.
sen ve senin gibiler diyorum çok akıllısınız.
Sen hiç hastalanmamışındır bir yakının falanda ölmemiştir ve sen yaşlanmazsında.
Akıllısın ya ondan diyorum.
Yeter artık yeter
müslüman mahallesinde salyangoz sattığınız.YETER...
biz türküz
bizim için birinci sırada DİN ,VATAN VE NAMUS GELİR.
Gerisi sizin olsun.
Ha bu vatanda yaşıyorsanız bizim bu üç değerimiz sayasinde.
Beğenmiyorsanız gidin meshebinize uygun bir vatan bulun orada yaşayın.
Bu vatan bizim.
Müslüman Türk lerin.