- 744 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
12 yasimda cocuklugum bitti
slm cocuklugum
biliyorum sen hic cocuklugunu yasiyamadin hayat sana bir oyun oynadi ve büyümeni sagladi sirasi geldi üzüldün sirasi geldi güldün ama ayakta kaldin. kendin icin degil annen icin cocuklugunu öldürdün ve yetiskin oldun cocuklugunu kayip ederek göze aldin bunu. disarda cocuklar oynarken sen evde anneni dinliyordun. cocuklar disarda gülerken sen icerde agliyordun. sen onlar gibi olamadin hic bir zaman olmak istedin ama firsat vermediler cocuklugum. biliyorum bu yüzden icinde hala bir cocuk kaldi cünki sen onu icinde zorla tutuyorsun buna mecbursun. ama o cocuk disari cikamaz cikartmamalisin buna izin vermemelisin eger olurda cikarsa o cocuk babasini cok özledi ama aci cekicek o yüzden icine kapattigin yerde kalmasi daha iyi beni affet cocuklugum seni engelledigim icin affet ama buna mecburdum annem icin kendim icin mecburdum 12 yasimda olgunlasmaya hayatin gerceklerini görmeye mecburdum mecbur birakdiklar arkadaslarin oyun pesinde kostururken sen aileni kurtarmak icin kosturuyordun biliyorum cocuklugum cok üzüldün seni üzdüler cünki hep pencereden bakmak zorunda kaldin disardaki ailelerin mutluluguna cocuklarin oynayisina ah cocuklugum ah senin hic birseyi düsünmeye hakkin yoktu olmadi biuna izin vermediler sen kendin icin degil hep baskalari icin vardin ama yinede bu yetiskin o icindeki cocugu cok seviyo ben cocuklugumu seviyorum simdi ise büyüdüm belki ama icimde hala bir cocuk var bunu biliyorum hem büyümek hemde cocuklugumu en güzelide bu.. cocukluguma aüzülüyorum cünki önümü hic göremedim ama herzaman günü geldikce yasadim olaylari acilari yavas yavas yasadim.. simdi herkez yanimda ama ozamanlar nerdelerdi neden kimse yoktu yanimda yanimizda düsenein dostu olmazmis kelimesini ozamanlar anlamiyordum ama simdi anliyorum ozaman yanliz olan bizdik simdi herkez yanimizda ben artik ne cocoukluguma zarar ne de kendime zarar verdirmiyorum cok sükürki kendimi icimdeki diger beni koruyorum bu devirde kötü olmayi ögrendim ögrettiler ben kötü olmayi istemedim degildimde ama oldum simdi ben zarar görmüyorum iyilik yapananin kulu kölesi kötülük yapanin düsmaniyim. ah cocuklugum ah beni senden baska kimse anliyamaz senide bende baska.. iki duyguyu bir arada yasamak cok garip hem yetiskin olgun ama bir taraftanda cocuk gibi davranmak buda hayatin bana bize oynadigi bir oyun iste.......
YORUMLAR
Hiç bir şey, dağılan yuvaların çocukların acısını dindiremez. Onlardaki tahrifatın asla tamiri yoktur. Ben de onlardan biriyim ve asla normal bir insan gibi olamadım, olamayacağım da !
Yazıdaki son paragrafta, kötü olmayı öğrenmenin, kazanç olduğu vurgulanmış ki, o kayıp, sözünü ettiğim tahrifat kadar önemlidir...