- 2490 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
49 - BAY PİPO
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Onur BİLGE
Define akşam bize telefon etmiş, geldiğini bildirmişti. Akşamüstü yola çıkmışlar. Aradığında saat on bire geliyordu. Eksiğimiz tamamlanmıştı. Allah yokluğunu göstermesin, onsuz olmuyordu. Gittiğinden beri tadı tuzu yoktu Virane’nin.
Gece geç saatlere kadar olup bitenleri yazdığım halde, onu bir an önce görmek ve kimseler gelmeden baş başa konuşup dertleşivermek için sabahın köründe, kahvaltı bile etmeden evden çıktım. On dakika sürmeyen yolu hızla geçtim. Kapı henüz açık değildi. El şeklindeki kararmış pirinç kapı eliyle, altındaki
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 3
SEVDA - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Güçlü bir anlatım.. akıcı.. inanın yazının bitmesini istemedim okurken...
Tebrik ederim..
Gerek anlatımdaki akıcılık gerekse betimleme ve tasvirlerdeki detay ve kusursuzluk asıl önemli olan temasal anlamda okuraverdiği mesaj mükemmeldi .
Candan kutluyorum sayın üstadım.
Ne mutlu böyle virane kurabilenlere, ne mutlu define gibi, dede gibi yüreklere.İnsanlığın onurlu, gülen yüzlerini tanıttınız.Teşekkür ederim.
Başarılı çalışmanızı candan kutlarım.Selam ve saygılarımla.
Kuşak farkından dolayı çatışmaların had safhasını aldığı gü-
nümüzde ,sanki bunlara inat;insanların kaynaşması gerektiğini vurgular gibi gelen didaktik yazıları çağrıştırıyor...
Kutlarım sizi.Toplumsal eksikliklerimizi,çıkarıp kuyumcu titizliğiyle bizlere sunuyorsunuz.
Zahmete katlanıp sadece okumak kalıyor...Gerisi çorap söküğü gibi geliyor...
Yinelemekten gocunmuyorum: Sen var ya sen bir tanesin...
saygı ve sevgilerimi gönderiyorum...günün aydınlık olsun...
ayhansarıkaya tarafından 5/25/2009 5:19:27 AM zamanında düzenlenmiştir.