- 647 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Selam Sana Ey Hayat
Güzel günlerde geçirdiklerimizi unuturuzda, yaşadığımız hep acıları hatırlarız. Güzel mutlu günler unutulmak için mi yaşanır. Yoksa acılar mı insanı büyütür. Açıkçası hayatta iyi günler kadar kötü günlerde olsa da. Herkes için farklıdır. Ben hayatımdaki kötülükleri bir silgi edasıyla sildiğim ve yerine mutlu güzel günleri yerleştirdiğim güzel yüreğime her zaman bahar havasında yaşamayı öğrettim. Acıları sildim hayatımdan. Çünki; acı hatırlandıkça hala acıtmakta. Ama mutluluk öyle mi? Hatırladıkça yüzünde gülümseme oluşturmakdadır.
Bir merhabanın sıcaklığında aslında unutulmak istenenler yatıyor. İnsan neleri silmek isterse hayatından aslında hiç unutmamacasına yeniden hatırlarcasına yeniden yaşıyor o günleri. Mutlu olduğu dakikaları hatırlasada beyin mi acıyı anında getiriyor mutluluğun ortasına. Bilinmez aslında. İnsan beyni çok farklı. Yaşadıkça güzelleşen ve güzelleştikçe hayatı kendi çıkarları altında geçiren bir o kadar çok yaşamlar var ki. Nerde ne şekilde bilemiyorsun. Bildiklerin sadece senin için önemli olanlar.
Hayatından çıksada onların nasıl olduklarını merak ediyorsun. Düşünüyorsun, acaba nasıl iyimi benden sonra diyorsun. İyi olduğunu bilmek beklide seni daha çok umutsuzluğa çeksede. Aslında iyi olduğunu bilmek senide yeniden hayata geçirmeli.
Selam sana ey doğan yeni güneş, selam sana ey yeni gün, selam sana ey yaşanılası mutluluklar ve eyyyy selam sana mutlulukla gelen acı denebilecek kadar yürekli olmak gerekir…
Hayatı severiz. Hayatı sevmemizin nedeni o hayatta geride bıraktığımız insanların olmasıdır. Senden bir iz alarak hayatından çıkanlar elbet bir gün sendeki izlerini senden almaya gelecekleri güne kadar saklarsın onları beliğinde hayat boyu. Kimi gelir ben geldim artık sende kalan izlerimi almaya der. Kimi ise gelmez gelemez. Gidişi ile sendeki yerini bitirmiştir. Gelmesede bilirsin ki sen onun sende bıraktığı izi bir sigara dumanı ile kadehin beraberliğinde kül tablasında bırakmışsındır. Ve gelmesini engellemek yüreğindeki acının artık sen istemediğin sürece yeniden alevlenmeyeceğini bilmesidir.
Sigaran ve kadehin senle bir bütündür. İçsende içmesende ne kadehten nede sigaradan vazgeçebilirsin. Vazgeçtiklerin ise senin bir adım daha yaklaştığın bitirdiğin hayatına dair geride kalanlardır.
Yaralı Yürek
23.05.2009 13.01
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.