EYLÜL
MEVSİMLERDE3N SONBAHAR ,AYLARDAN EYLÜLDÜ.BİLMİYORUM İŞTE GENE YALNIZ GEÇİRDİGİM YAGMURLU BİR EYLÜL AKŞAMIYDI.HANİ YAPRAKLARIN SARARIP SOLDUGU BİRER BİRER YERE DÖKÜLDÜGÜ;SEVGİLERİN NEDENLİ NEDENSİZ BİTTİGİ BİR MEVSİM BİR EYLÜL AKŞAMIYDI İŞTE.BEN NİCE YALNIZ GEÇİRDİGİM EYLÜLLERE BİR YENİSİNİ DAHA EKLERKEN O KAPININ ÖNÜNDEN GEÇTİM.YAGMUR NE SWAGNAK NEDE ÇİSELİYORDU İKİSİNİN ARASINDA BİRŞEYDİ,SONRA ONU GÖRDÜM O KAPININ ÖNÜNDE.YAGMUR SAQNKİ GÖRMEM İÇİN YAVAŞLIYORDU SANKİ BENİ ONUN GÖZLERİNE BAKMAM İÇİN ZORLUYORDU.KAFAMI KALDIRDIM VE SEBEBSİZ NEDENSİZ GÖZLERİNE BAKAKALDIM.O GÖZLER EYLÜLÜN BÜTÜN SOGUKLUGUNU BÜTÜN KARAMSARLIGINI ALMIŞTI O AN BENDEN.YERİNİ YAZ SICAKLIGINA DEVRETMİŞ YAVRU CEYLANIN ANASINI BULMASI GİBİ MUTLULUK DOLU BİR HAVAYA BIRAKMIŞTI O YAGMURLU HAVA YERİNİ.SONRA YÜRÜYÜP GİTMEK İSTEDİM;AMA AYAKLARIM SANKİ KALMAM İÇİN BANA YALVARIYORDU ADETA.YAGMUR İYİDEN İYİYE DİNMİŞTİ.SIRILSIKLAM ISLANMIŞTIM AMA ÜŞÜMÜYORDUM.O GÖZLERİN AŞK YAGMURU ÜZERİMDEKİ ISLAKLIGA BASKIN GELİYORDU.BU ISLAKLIK BENİ HERAN HAREKETLENECEK VOLKAN GİBİ İÇİMİ KAYNATIYORDU.SONRA O KAPININ HER ÖNÜNDEN GEÇİŞİMDE O YAGMURUN YAGMASINI İSTEDİM AMA O YAGMUR BİR DAHA HİÇ YAGMADI.O GÖZLERİ BİR DAHA GÖRMEK İSTEDİM AMA O GÖZLERİ BİR DAHA HİÇ GÖRMEDİM.SANDIMKİ BU EYLÜL BANA GÜLERO YAGMURLU ÖGLEDEN SONRALARINI PARKTAKİ ÇİFTLER GİBİ YAGMUR ALTINDA ÖPÜŞEREK GEÇİRİRİM;AMA YİNE OLMADI.ÇÜNKÜ BELLİYDİ ONUN ADI EYLÜLDÜ HÜZÜN MEVSİMİ AYRILIKLARIN SULTANI UMUTSUZLUKLARIN BAŞLANGIÇ NOKTASI...
YORUMLAR
Yapmayın ne olur. Bu kadar acımasız olmayın Eylüllere karşı. Ne yapmış ki Eylül size. İnsanların yaptıklarının veya yapmadıklarının faturasını kesmeyin Eylül'e. Oysa ne kadar da mahzun, ne kadar da içlidir Eylül... Her yağmur damlasında yüreğini bırakır da gıkını çıkarmaz... Sevgi olup düşer, ıslak ıslaktır onun bakışları. Kıymayın Eylüllere. Vefasızlıkların bedelini vefalılara ödettirmeyin.
Sevgimle.