Bazen Ben Bile Şaşıyorum...
Ne diyeyim ki...
Eskilerden bir söz vardır " burası Türkiye " söylemekten nefret ettiğim ama şaşırmadığım bir söz hakkaten. İnsanların kendilerini nerde ne zannettiğini anlsam belkide iş çözülecek.
Haberleri izlemekten nefret eder hale geldiğimiz bir gün bugün; bir yanda frikikler bir yanda ölüm olayları, bir yanda ise medyamızın marifetleriyle yargıçlarımızın süpersonik kararları, hangisi daha kötü bilemedim.
Bir bakıyorsunuz 16 yaşında bir kıza tecavüz zanlısına suçsuz diyorlar bir yandan nerdeyse kızı suçlu çıkaracaklar, bir yandan illa bir yanını açmak için çırpınan el insaf dedirten mankenlerimiz.
Ya bu ülkeye ne oldu yaaa...
Anlayan banada anlatsın lütfen.
Bu mahkemede karar veren yargıcın kızının psikolojisi bozulmayacak şekilde nasıl tecavüz edilir anlatsın bizde bilelim ilerde belki lazım olur, inşallah kendisinin bir kızı yoktur.
Kredi kartlarıyla bile dolandırma moda oldu. Ülkemizde enflasyon rakamlarıyla oynama moda olmuşken, kimse AB ye girmek istemezken zorla sokmaya çalışan biri var ama kim bellisizken, şaka gibi bir yaşam diyorum sadece.
Hatırlatması benden, en son af ile serbest kalanların arasında çok enteresan bir olay vardı, tecavüz suçundan içerde olanlar içerde kalmıştı, tecavüz edip öldürenler ise serbest kalmışlardı. Alenen diyorlar ki... yaparsan öldür kardeşim...
Şimdi bu kararları veren herkesi tebrik ediyor ve alnının çatından öpüyorum, sizde öpün ama neresinden bilmem...:)
YORUMLAR
Ben de okumuş ve çıldırmıştım : Küçük bir çocuğa tecavüz edip öldüren bir sapık, afla serbest kaldıktan sonra, aynı pisliği bir başka çocuğa daha yapmıştı...Ytanç verici, elem verici..Ancak Türkiye'de olabilir böylesi, dedirten cinsten bir olay.. Böyle olaylar çok artık bu ülkede..Raydan çıktık, bir yerlere toslamamız an meselesi.. Toslasak da dursak artık. Hiç değilse yeniden başlarız..