AŞK
Bildiğimiz aşk.Hiç bir mecazı yok.Direk anlamı ile bir kadının erkeğe,bir erkeğin kadına duyduğu tutkudan menşeini alan son derece insanca duygu.Hani başta çok güzel gelir,bulutların üzerindesinizdir,nasıl yani bu kadar da mutlu olunur mu denir ya.Kız Kulesine bakarsınız da burası daha önce bu kadar güzel miydi,buranın çayı bu kadar lezzetli miydi dersiniz.Sonra yavaş yavaş gerçek yüzünü gösterir,acılar başlar,ani ve keskin bıçak darbeleri,bir türlü sabaha ulaşmayan geceler,cevapları bulunamayan bir sürü soru.Ta ki aşkın sizden sıkılması,keyfi gelip çekip gitmesine kadar çekilen ızdırap.Ey aşk,uğruna kalbini açtığın insana değsen de değmesen de sen busun,mutlu son olsan da olmasan da yaşattığın bunlar.
YORUMLAR
Aşk/adı verilen ve gizemli kelimelerle günümüz sofrasına sunulan bu satırlarda,”iki gönül ün” birbirine karşı olan duygusallığındandır denilebilir.
Sevmek farklı sevilmek daha farklı /BİR GÖNÜLDE İKİ SEVDA EYLENMEZ-BİRİN ATIP BİRİN TUTMAN GEREK “DER ŞAİR. Çift başlı insanın yaşamı kendince nasıl zorsa iki sevdayı yürekte taşımakta o derece zordur, günün birinde birinden birinin kalp vazosu kırılacaktır, evet öyküde de yerini satırlara bırakan hal kaçınılmaz oluyor.
* Ta ki aşkın sizden sıkılması, keyfi gelip çekip gitmesine kadar çekilen ıstırap.*(lar) hep rahatsız eder gönül evini…
* bir türlü sabaha ulaşmayan geceler,cevapları bulunamayan bir sürü soru*
Tüm gönüllerin samimi olarak birbirlerine güvenerek yaşamalarını arzu eder;elinize yüreğinize sağlık,hoş olan kelimeleri bilgi dağarcığıma aktardım sayenizle…Hüseyin DAĞLAR..
Bildiğimiz aşk.Hiç bir mecazı yok.Direk anlamı ile bir kadının erkeğe,bir erkeğin kadına duyduğu tutkudan menşeğini alan son derece insanca duygu.Hani başta çok güzel gelir,bulutların üzerindesinizdir,nasıl yani bu kadar da mutlu olunur mu denir ya.Kız Kulesine bakarsınız da burası daha önce bu kadar güzel miydi,buranın çayı bu kadar lezzetli miydi dersiniz.Sonra yavaş yavaş gerçek yüzünü gösterir,acılar başlar,ani ve keskin bıçak darbeleri,bir türlü sabaha ulaşmayan geceler,cevapları bulunamayan bir sürü soru.Ta ki aşkın sizden sıkılması,keyfi gelip çekip gitmesine kadar çekilen ızdırap.Ey aşk,uğruna kalbini açtığın insana değsen de değmesen de sen busun,mutlu son olsan da olmasan da yaşattığın bunlar.
anlamlıydı...beğeniyle okudum...sevgiler...