- 417 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SON NOKTA.
Saygı değer Can dostlarım ve Edebiyat defteri sitesinin saygın Üyeleri.
Hepinizin Cumasını Tebrik eder.
Beni ölmüş bir insanın arkasından dedi kodu yapmakla suçlayan dostlarım ile aramızdaki tartışmaya son noktayı koymak istediğim yazımı sizinle paylaşmayı Gerekli gördüm.
Zahmet buyurup okuyan dostlarıma saygılarımı arz eder.
Allah’tan herkes ve hepimiz için af ve mağfiretiyle rahmet ve bereketini dilerim.
Cumanız hayır, bereket, sağlık, selamet, huzur ve saadet dolsun.
Necdet EREM.
Sa. Muhterem Kardeşim.
Evvela Cumanız Mübarek olsun.
Hayır, ve bereket dolsun.
Muhakkak ki gaybı Allah bilir.
Kimsenin, bir başkası hakkında hüküm vermeye hakkı yoktur.
Mutlak hâkim Allah’tır ve herkes hakkında en adil hükmü verecek olan da ancak odur.
Yazımda; adından da anlaşılacağı gibi kimseyi AKLAMAK VEYA SUÇLAMAK niyetinde değilim.
Ne benim nede bir başkasının böyle bir hakkının olmadığına inananlardanım.
Beni bu sert yazıyı yazmaya mecbur kılan Türkan SAYLAN’ın kendisi değil.
O zaten Hakkın Rahmetine kavuştu.
Allah taksiratını af etsin.
ONU KUTSAMA DERECESİNDE ÖVENLER İLE HER FIRSAT GİBİ BU HANFENDİNİN ÖLÜMÜNÜDE İSTİSMAR EDİP TOPLUMDA KAMPLAŞMALARA KARDEŞKAVGALARINA ZEMİN HAZIRLAYAN VE MİLLETE ABA ALTINDAN SOPA GÖSTEREN FIRSATÇI VATAN VE MİLLET HAİNLERİDİR.
Oysa O merhumda herkes gibi, burada yaşamış olduğu süre içinde kendi İman ve Amel kalemi ile beyin hafıza bantlarına yaşamı ile yapmış olduğu kayıtların hesabını veremeye gitti.
Allah yar ve yardımcısı olsun.
Onun hesabı bize sorulmayacağı gibi; onu sorgulayacak olan da biz değiliz.
Ne cennet babamızın tapulu malıdır ki sevdiklerimizi içine koyalım.
Ne de Cehenneme koyma yetki ve selahiyyetimiz var ki nefret ettiklerimizi orada yakalım.
Dünya kimin ise!
Dünyada, bizleri, herkesi ve her şeyi kim yarattı ve yaşattı ise!
Cenneti de, cehennemi de yaratan odur.
Hayata gayeler kim yükledi ise;
Mükellef kıldıklarının hayatının hesabını da soracak olan Yalnız O dur.
Nereye girecek veya gideceklerinide ancak O takdir edebilir.
O Ahed ve samed,
Ferid ve mürid,
Alim, Adil ve Kadirdir.
Tektir.
Benzeri, ortağı, şeriki yoktur.
Feriddir.
Kimseyi işine karıştırmaz.
İlim ve irade ona aittir.
İstediğini yapma hakkına ve imkanına sahiptir.
Mürid’dir.
İrade eder.
İradesine engel olabilecek hiç bir şey ve hiçbir kimse, hiç bir otorite yoktur.
Samettir.
Canlı cansız varlığını ve varlığının devamını ona borçludur.
O ise hiç bir şeye ve hiç bir kimseye muhtaç değildir.
Adına hükmetmeye ve vekalet etmeye kimsenin hakkı yoktur.
Peygamberler dâhil olmak üzere kimseyi böyle bir yetki ile tayin etmemiştir.
İnsanı helaket ve felakete sevk eden beşeri arızaların en önemlilerinden üç tanesine kısaca hatta sadece ismen temas edeceğim.
Çünkü tereciye tere satmak ancak haddini bilmemekten başka bir şey değildir.
Biz de haddimizi biliriz.
Dostumuza ders vermek değil, dersimizi büyüğümüze arz ederiz.
Yeis.
Ucup,
Ve Gurur insan için en büyük handikapların başında gelir.
Allah’ın rahmetinden Umudu kesmek, İnsanın kendisini başkalarından üstün görecek şekilde sevmesi ve amellerine cennete götüreceğine inandıracak derece güvenip bel bağlaması insanı tüm güzelliklerden mahrum bırakan en tehlikeli zaaflarımızdandır.
Arz ederim.
Allah yar ve yardımcımız olsun.
Sevgiyle kalınız.
.