- 550 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sular ve sevdalar dünyada kalmıştır…
ÖLÜM ALLAHIN EMRİ..GELDİMİ HER ŞEY KALIYOR SEVGİLİ AYNUR..YAŞARKEN DÜNYA TELAŞIYLE NEYİ YAŞAYIP NEYİ YAŞAYAMADIĞIMIZI BİLEMİYORUZ..NE ZAMAN AZRAİL KAPIMIZI ÇALACAĞI BELLİ DEĞİL Kİ..EN SEVDİĞİNİN ÖNÜNDE GÜNDEN GÜNE ERİMESİ VE ELDEN BİR ŞEYİN GELMEMESİ DAHA ÜZÜCÜ..ÇOKCA ANLAMLIYDI..PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER..SEVGİLERİMLE..
Ama benim gibi dünya sevdalısı da olma. Bak sular ve sevdalar hep dünyada kalıyor.Ölüm yarım kalmış işlerimize aldırmıyor.Gözümüzde kalan muratlarımıza bakmıyor.
Aynur hanım,bu kadar da acıklı yazılmaz ki..Doğrusu ağlayarak okudum.Niye yalan söylüyeyim.
Yazıların ve şiirlerin bana güç veriyor.Yüreğine binlerce tşk.ler.Kalemin her zaman yazsın efendim.saygılar.selamlar..
evet, sonu belli olan yolculuğumuzun bitiş anını işleyen güzel bir yazı. ibret alınacak olaylar arasında ölüm en önde yer alır. ölmeden önce ölünüz sözü tasavvuf adamlarının sık sık kullandığı ve hatta her gün yaşadıkları( ibadet addettikleri) bir gerçekliktir. ölmeden önce ölmek bu yazıda anlatılanların benzerlerini düşünmektir. dinlemek ya da okumaktır. bu tür düşünceler insan kalbini yumuşatır. ibret verir ve geleceğe daha başka bir gözle bakar. hayatının çeşitli bölümlerinde değişiklikler yapar.
yazı dikkatle okunulup uzun uzun düşündüren bir yazı olmuş. tebrikler. yazan el, hisseden yürek dert görmesin. kaleminizin mürekkebi bitmesin.
selamlar saygılar.