- 916 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Gıcığım!
Dini, parti tutar gibi tutma modan midemi bulandırır oldu. Müslüman mısın taraftar mısın belli değil. Ne tarafından baksan adam fanatik. Var mı fanatizm İslam da? Yok. O zaman ne diye bu kadar sen ben kavgasına düştün ki? Hem bil ki sen bir taraftasın çok belli ancak senin karşında sana karşı bir taraf yok. Oldukça komik görünüyorsun .. Bir de bu tuhaf gayretkeşliğin ve tarafgirliğin sana yaşatacağı sonuçları hiç mi işitmedin kitabında!!! Birlik anlayışın tevhid inancın bu mu senin? Bölünen ruhunu parçalanan kişiliğini topla yol ortasından,
Ve düşün bakalım huzuru bulamamana sebep olan ne ! Belki sürüden kopamayan koyun tarafın yüzünden düştün bu hallere ..Kimbilir..
&&&
İşe gitse akşam olsa da eve gitsem diye düşünür. Emekliliğine var on sene bir an önce emekli olsam diye iç çeker. Hafta başı olsa hafta sonuna ulaşayım diye kendini heder eder. Ne olacak ulaşıp? Ne olacak emekli olup? Ne olacak yaz gelip, kış geçip ?
Aptal ! Ömründen yiyorsun!
Sanki mübarek emekli olup genetik araştırmalara katılacak veyahut yaz gelse apar topar uzaya mekik yollayacak. Hafta sonu gelse yüzyılın bestesini yapacak ! Belki de küresel ısınmayı çözecektir canım benimkide laf işte !! Pöh.
YORUMLAR
Sanki mübarek emekli olup genetik araştırmalara katılacak veyahut yaz gelse apar topar uzaya mekik yollayacak. Hafta sonu gelse yüzyılın bestesini yapacak ! Belki de küresel ısınmayı çözecektir canım benimkide laf işte !! Pöh.............
keskin kalem ...
ahirzamanmelegi
Bir ara da çocukluğuma inelim, çok keyifli oluyor :)
Mesele mutluluk mutsuzluk değil aslında.
Mesele hep yarınlarda mutu olacağı zannı, aldanışı..
Bu yüzden bu günden zevk alamama, mutsuz olma..
Şu emekli olup ibadet yapma umudu tam cinni vesvese..
Çalışırken yapamayan emekliyken hiç yapamaz.
1,5 sene çalışmadım.Raporluydum. Nete dahi girmedim desem abartmış olmam. Planladığım her şey kaldı yani..
Yorum için teşekkür ederim.
Selamlar..
:))
Umut olmasa yaşam devam eder mi ?
Öyle yada böyle umutsuzluk hastalık getirir..
Emekli olup, yapamadığı ibadetlerini yapmak için umut eder ! Hafta sonu, tanımadığı kimsesiz birine kimse olmayı umut eder ! Olmaz ya hani belki fizana gider öksüzleri sevindirir !
Umutsuz ömür tüketmektense, u/ mutlu tüketmek yeğdir...
Başarılar dilerim..