- 1940 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ARTIK SUSMAK İSTEMİYORUM.........
"sustukça canım acıyor sustukça kanıyor yaram oysaki sana değmeyeceğini biliyorum bile bile yanıyorum kendini sevmeyen biri nasıl olurda birini sevebilir elbette sevemez bencilce duygular bunlar aldığın neyin intikamıydı neyin karşılığıydı yaptıkların insani duygular değil bu yapılanlar adil hiç değil unutmaki bir gün sende aynı acıları yaşayabilirsin yaşada anla yaşada gör,şunuda unutmaki ardından gittiğim bendim sen değil benim duygularıma olan saygımdı anlıyormusun sevgime saygımdı sen sevgiden ne anlarsınki hayatı bir oyun olarak yaşayan birine bu duyguları anlatmak yanlış aslında,ama yinede aynı duyguları yaşamanı bütün yüreğimle diliyorum rabbimden umarım yaşarsın,beni anlasanda olur anlamasanda artık çok geç sen kaybettin ben kazandım üzgünüm. "
YORUMLAR
ARTIK SUSMAK İSTEMİYORUM.........
"sustukça canım acıyor sustukça kanıyor yaram oysaki sana değmeyeceğini biliyorum bile bile yanıyorum kendini sevmeyen biri nasıl olurda birini sevebilir elbette sevemez bencilce duygular bunlar aldığın neyin intikamıydı neyin karşılığıydı yaptıkların insani duygular değil bu yapılanlar adil hiç değil unutmaki bir gün sende aynı acıları yaşayabilirsin yaşada anla yaşada gör,şunuda unutmaki ardından gittiğim bendim sen değil benim duygularıma olan saygımdı anlıyormusun sevgime saygımdı sen sevgiden ne anlarsınki hayatı bir oyun olarak yaşayan birine bu duyguları anlatmak yanlış aslında,ama yinede aynı duyguları yaşamanı bütün yüreğimle diliyorum rabbimden umarım yaşarsın,beni anlasanda olur anlamasanda artık çok geç sen kaybettin ben kazandım üzgünüm. "
Yazı renginden dolayı okunamayan yazınızı ben buraya aldım.
Fikret TEZAL tarafından 5/21/2009 6:25:09 PM zamanında düzenlenmiştir.