- 1069 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLILIK
Yaşlılık kadar zor bir şey varmıdır acaba dünya da benim kayın validem ve kayın pederim yaşlı insanlar onlarla ilgilenmek ve onlarla anlaşmak zor bir okdarda kolay ama şunu düşünmeden edemiyorum doğrusu bir gün bizlerde yaşlanıcaz ve acaba bizim evvaltlarımız bize bakıcak ve sahip çıkıcaklarmı? bizlere atalarımızın öğrettiği gibi davranmaya çalışıyorum ve onları incitmemeye kırmamaya dikkat ediyorum ben onlara nasıl davranırsam benim çocuklarımda bana aynı o şekilde davranır diyerek onlarla elimden geldiğince ilgileniyorum ve onları kırmamaya dikkat ediyorum onları incitsem elime ne geçecek diye düşünüyorum 9 tane evladı var benimle birlikte 4 tane gelini var ama bir hastane işi olduğu zaman bensiz bir iş başaramıyorlar olsun onların bana hayır duaları yeter Allah,ım onları başımızdan eksik etmesin. Ben herşeye rağmen onları çok seviyorum allahım onları sen sağlığına kavuştur bana onların acısını gösterme onlara ve tüm annelere babalara hayırlı uzun ömürler ver kimseyi anasından babasından ayırma.
YORUMLAR
Ben herşeye rağmen onları çok seviyorum allahım onları sen sağlığına kavuştur bana onların acısını gösterme onlara ve tüm annelere babalara hayırlı uzun ömürler ver kimseyi anasından babasından ayırma.
amin.
yaşlılarımıza sahip çıkmasak
yarın öbür gün
çocuklarımız da
bize sahip çıkmayacaklar.
katıldım her cümlenize
sevgili yazar.