- 4147 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
45 - FAL
Onur BİLGE
Öğle sıcağının basmasını beklerken, aniden hava bulutlanmaya, etraf gölgelenmeye başladı. Yol boyu sık sık başımı yukarıya çevirip, göz kamaştıran parlaklıkta gezinen yeni atılmış pamuklar gibi dağılan, köpüren beyazlıkları seyrettim. Kulağım, fal hakkında konuşulanlardaydı, gözlerim uzaklarda...
Tam Tophane’deki kulenin hizasına gelmiştik ki Neşe parmağıyla sol tarafta, Fomara’da bir sokağı göstererek, sabahki gittikleri evi kabaca tarif etti ve kime sorulursa sorulsun, herkesin o cinci adamı bildiğini ve evi bulma konusunda kendilerine yardımcı olabileceklerini söyledi.
Arkadaşlar Neşe’ye, Virane’de sordukları soruları yineliyorlar, o da elinden geldiğince, fakat karmakarışık cevaplamaya çalışıyordu. Sonunda, ayrı ayrı laf yetiştirmekten usanmış olmalı ki herkesi susturdu, zaman zaman arabaların gürültüsünden, kalabalığın sesinden söylenenler tam
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 2
DEFİNE - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
slmlar muhterem şair dost
sayfanızı ilk defa ziyaret ediyorum ve şansıma öyle bir konuya denk geldimki,pes yani..
gaybı yaradandan gayrı kimse bilmez bun8u bilmemeiz ragmen bazen nefsimize yenik düşüyoruz.
fala özellikler genç kesimler haha çok itibar edeyor diye düşünüyorum geçmiş yıllarda bu hatayı bende yapmıştım ne yalan söyleyeyim.
insan bir kahvenin telvesinden ne medet umar ama yapılıyor bakılıyor işte gençlikte vaya serde.
oysa hayatın kendisi bir fal yaşadıkca insan kedisi ögreniyor akbetini birzda cahillik yeterri kadar bilgilendirilmemek ögretilmemek itiyor aslında insanları bu umut deryasına.
resulüm ne diyor// fala bakanda baktıranda cehenneme seccade sermiş demektir// diyor bu .
biz insanlar bunu daha önce bilsek bile bile kendimizi ateşe atarmıydık acaba buda ayrı bir kanu sayfanızı ziyaret etmekten onur duydum efendim.
nice paylaşımolarda buluşmak dileklerimle esen kalın saygılar
Sevgili Onur Bilge sizin öykülerinizi ve yazılarınızı okurken kendimi farklı bir düğnyanın tam ortasında buluveriyorum. O kadar güzel ki yazılarınız, tarzınız. O kadar güzel ve faydalı konuları işliyorsunuz ki yazılarınızda okurken başımla evet çok doğru diyorum. Bu yazınızda öyle. Gerçekten de fal dinimizce bakılması da baktırılması da tasvip edilmeyen ve günah olan hareketlerden bir btanesi. Çok keyif alarak okudum yine. Siz yazın biz hep okuyalım. Sevgi ve saygılarımla. Kutluyorum sizi.
Üstadım,yine akıcı bir yazıydı.Didaktik özelliğinden dolayı da mükembeldi.Tebrikler."Falcılık" içimizde kanayan yaralardan biri.ustalıkla işlemişsiniz.Kutlarım sizi..Kaleminiz hiç susmasın efendim...saygılar ve sevgilerimi gönderiyorum..Gününüz aydınlık olsun efendim...