Kendime Mektup
Sevgili ben,
Uzun zamandır sana ulaşmaya çalışıyorum,hep erteliyorsun beni ya da kaçıyorsun benden.Halbuki sana söylemek istediğim öyle çok şey var ki.En başta seni sediğimi söylemek istiyorum.Sen çevrendeki insanların sevgisinin içini ısıtacağını sanıyorsun.Belki ısıtacak da.Ama benim sana olan sevgim olmadıkça ve sen bunu bilmedikçe tam olarak mutlu olamazsın.
Sevgim yanında sana olan saygıma da ihtiyacın var.Saygı tüm ilişkilerin temel taşıdır belki ama bu saygıyı öncelikle benden hissetmedikçe içindeki boşluğu nasıl dolduracaksın.Ya güven.Sana öyle güveniyorum ki,bunu değil sana tüm dünyaya haykırmak istiyorum.Sen izin vermezsen güven duygusunu sana aktarıp ,yüzüne o herkesin her zaman görmediği gülücüğü, nasıl yerleştirebilirim.Kederini neden benimle yaşamıyorsun.Orhan babadan şarkıları,o dertli aşk şiirlerini,yani içindeki tüm hüznü dışarıya açıyorsun da neden bana sığınmıyorsun.
Ama hayır beni dinlemiyorsun.Ben de şansımı bu mektup aracılığı ile denemeye karar verdim.Bu da olmazsa başka yollar denerim.Birinden birinde beni dinlemek zorunda kalacaksın nasıl olsa.Bir gün rastlaşacağız ve sen, benim içimde çözemediğin tüm düğümlerle yüzleşecek,benimle barışacaksın.İşte o zaman tam olacaksın,kendini güvende hissedeceksin.O zamana kadar hep peşinde olacağım.Sevgiyle kal...
YORUMLAR
Kendime Mektup/ismini verdiğiniz öykü,dalında hoştu, içinizdeki ben ile samimi şekilde diyalog içinde gönül dünyanı açıyorsun huzur sofrasına.
* Sen çevrendeki insanların sevgisinin içini ısıtacağını sanıyorsun. Belki ısıtacak da. Ama benim sana olan sevgim olmadıkça ve sen bunu bilmedikçe tam olarak mutlu olamazsın.*
Zaten gerçek olanda bu güven değil midir, güvenin olduğu bir ortamda, mutlaka huzur hâkimdir, huzur olan ortamlarda ise bireyler arası ilişkiler ön safhaya çıkar..
Bazen kişilerin yüzüne söylenemeyecek sözler vardır bunlar güzel lisani halle,mektup gibi süzgeçten geçirilerek kalp kırmadan gönül kazanma yolu bulunmalı..
Bu satırlarda bunu fark etim elinize sağlık her daim var olun..Hüseyin DAĞLAR...
sevgili meryemel,
mektubun çok etkileyiciydi. umarım kendi benliğine olan yolculuğunda başarılı olursun..ben şimdiden seni başarmış görüyorum..çünkü çoğu insan kendisiyle böyle bir söyleşi içine bile giremez..zira ne kadar da uzaktayızdır içimizdeki bize. ona ulaşmak için bir yığın engelle karşılaşırız. yılgınlaşırız...yani dünyanın en zor işinde sana bol şans dilerim...
sevgilerimle...