Hasret Kokan Yavruma
Canım yavrum,
Güzel gözlü bebeğim seni ne kadar özlediğimi kimse tahmin dahi edemez. Babaannem ata olda ata kıymeti bil derdi ben anlamazdım. Ama şimdi ne demek istediğini o kadar iyi anlıyorum ki. Küçücüktün doğduğunda sana dokunmaya korkuyordum, bir tarafını acıtırım diye. Gün geçtikce büyüyordun ama benim gözümde hep aynıydın. Ben seni hala öyle hatırlıyorum. Seni görene, sana dokunana kadar da eminim hep aynı olacak bu his. Acı acı ağlayışın, beni uyutmayışın, küçük göğüslerimden aldığın sütle doymaya uğraşın, güzel gözlerinle hiçbir yeri göremezken anlamaya çalışırcasına bakışın her halin gözümün önünde. Gerçekten zormuş bebeğim, anne özlemi çekmekte, evlat acısıyla yanmakta gerçekten çok zormuş. Allah düşman başına vermesin derler ya işte öyle. Çocuklara bakamıyorsun en güzeline bile.Hiç biri sen değil olamazda eminim. Dünümde, günümde, hayalimde, düşümde her yerde inan sen varsın bebeğim. Canım acıyor bıçakla kesiyorlar içimde bir yerleri sanki. Küçücük bir resim elimde merhem olacakmış gibi. Haykırasım geliyor insanlara lanet oku yasım. Seni benden almışlar çalmışlar gibi. Sığmıyor içim bir yere nefes almak zor geliyor bana, sana kavuşamayacağımı düşünürken. Seni seviyorum bebeğim bak bir yaş daha büyüdün, kocaman bir abla oldun artık. Yakında okul, günler su gibi geçiyor. Daha dün bakkala gidiyorduk birlikte yumi yum almaya. Paytak paytak koşmaya çalışıyordun yanımda yoruluyordun kucağıma geliyordun. Tatlı tatlı uyuyordun koynumda ne zaman abla oldun sen bebeğim.
Anaokuluna götüreceğim seni arabayla çıkışta da almaya geleceğim. Yaşadıklarını heyecanla anlatacaksın bende senin kadar heyecanlı dinleyeceğim onları. Odanda bebeklerin bir yığın oyuncağın olacak. Her gün o ipek saçlarınla uğraşacağım. Sen gene mızmızlanacaksın. “anne yaw bıyak saçlayımı acıyoo” hiç acımadığı halde böyle naz yapacaksın. Nazlı kuzum benim çişini de tuvalete yapıyor artık dimi. Ben öğretemedim sana ama babaanne öğretti. Ha anne, ha babaanne. Seni seviyorum ceylanım, güzel gözlüm.
Doğum günün kutlu, mutlu, hayırlı olsun. Allah bahtını yolunu temiz kılsın, huzurlu kılsın yavrum.
Kıyafet alamıyorum sana bilmiyorum ne kadar oldu boyun kilon kullanabileceğin bir şeyler göndermek istiyorum. Alacağın bu kutunun içinde bir aile var yuvasıyla birlikte. Yuvalarını sen kur sen akıllı bir ablasın ve o yuvanın içindeki bebeği hiç kaybetme olur mu? Çünkü onlar bir aile bebek kaybolursa oradaki annede babada çok üzülür. Canım yavrum. Allah yar ve yardımcın olsun.
Seni Canından Öte Seven Annen…