Ey Güzel Gözlü Sevgili !
Hüzün kokuyor yine bu gece; sensizliğin hüznü, sessizliğin hüznü, sevginin hüznü... Bu gece de hüznünle demleniyorum, kadehlerimde sen varsın yine; seni yudum yudum içip sen oluyorum, seninle sarhoş oluyorum, seninle doluyorum...
Yüreğimde sen , beynimde sen, ellerimde, gözlerimde, içimde sen.. Her an, her dakika hep sen, hep sen.Düşlerimde, geçmişimde, geleceğimde, evvelimde, ahirimde sen, yine sen..
Ey güzel gözlü sevgili, bakışları yüreğimi delip geçen sevgili; nerelerdesin şimdi? Gözlerin hangi dilberin gözlerinde sabahlıyor, kimlerin yüreğini ısıtıyorsun, kimlerle dertleşip dertlere derman oluyorsun? Söyle hangi iklimlerde hüküm sürüyorsun?
Sensiz geceler geçmiyor, saatler bir türlü ilerlemiyor; her yanımı kasvet sarıyor her yanımı yalnızlık sarmalıyor.. Geceler beni hüzne davet ediyor; acı kollarını açmış beni bekliyor... Başım dönüyor sevgili, aşkından başım dönüyor. Yalnızlık beni dansa kaldırıyor; belimden tutup delicesine savuruyor, kollarına alıp gözlerimin ta içine bakıyor.. Yüzüme yaklaşıyor, ılık nefesini boynumda soluyor, ellerini dudaklarımda gezdiriyor; yalnızlığın ruhumu yakıyor.. İçimi acıtıyor.. Beni yerden yere vuruyor... Ama bana seni hiç getirmiyor...
Ey güzel gözlü sevgili, bakışları yüreğimi delip geçen sevgili; nerelerdesin şimdi?