- 837 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Şairlik Budalası Ahmaklara
Bu yazımla veda edeceğim.EDEBİYAT DEFTERİ " ne . Burda birkaç şair var sözde yönetici kuruluymuş tek onu görüyor. At gözlüğü ile bakan birkaç şairlik budalası ahmak kendilerini bir halt zannediyor.
Maalesef düzen ve adaletin olmadığı bir site kurulunda durmak bana pek uygun gelmiyor.
Burda günde yüzlerce şiir yayınlanıyor.Ama değerli Yönetici Kurulu bir şirket kurmuş devamlı aynı şairlerin şiirlerini göklere çıkarıyorlar.Anlatımdan ve anlamdan eser olmayan deyim yerindeyse Alakaya maydonoz cümleler kuran şairlerimizi yorumunda da göklerden aşağı indirmiyorlar.Yok ölçülü yazmışsın yok şu tarz yaşmışsın günümüze örnek bir şiir ve insanlık insancıllık ve hayvan sevgisini çok iyi işlemişsin gibi yorumlar yapıyorlar haliyle ben de gülerek karşılıyorum.
Ben kabul ediyorum " Ben güzel şiir yazamıyorum aşk şiiri yazmayı veya hayvan sevgisi veya doğa sevgisini konu alan şiirler yazamıyorum.Ama ben nice şairlerin şiirlerini okuyorum şiir A dan Z ye süper kusursuz bir şekilde yazılmış bırak günün şiiri olmasını özel seçkiye dahi alınmıyor.
Ben tekrar diyorum ben şiirime poliyikayı katarım siyaseti katarım Platon u da katarım Goethe yi de Descartes i de Mostesqiau yu da katarım bu kimseyi ilgilendirmez.
Günümüz gerçeklerini görmemiz lazım şimdi " At Gözlüğü İle bakma " vakti yok kalmadı.
Ve şunu da eklemek istiyorum EDEBİYAT var EDEP yok bazı şahsiyetsizlerde ben bunu anladım.
Burakın bu KURUL MURUL işini 5 veya 10 şair koyun jüriye onlar en düzgün en anlamlı şiiri seçsinler ve o seçilen şiirlerden de Günün veya Ayın şiirini BİZ DEĞERLİ ŞAİRLER bir ANKET le seçelim.
Ama sizde o cesaret te varmıdır sayın YÖNETİCİ KURULU onu da bilemiyorum.
Bu sözler iyi veda ediyorum sizin site de durmak hata bence...
YORUMLAR
KINIYORUM....................
SEVGİLİ AB_IHAYAT ...
1_ Burda bir yerelere gelmek değildir kimsenin amacı
2_ başlık hepimize söylenmiştir...
3_ üzülerek bildiririmki siz bir edebiyatçı düşünceyle burda değilmişsiniz ki bunu belli ettiniz davranışınızla. unutmayınkı günün şiirlerine övgü dolu sözleri sadece bizler değil siz kendınızde onayladınız. sizi ddürüstlüğe davet ediyorum adıl olun lütfen...
4_lütfen bu siteye ve site yönetimine sataşmanızı hiçte adıl bulmadım burda önemli olan şiirlerimizi şair dostlarımızla paylaşmakve fıkır alışverişinde olduğumuzu ve dostluk adına güzel bir ortamı yakalamış olmaktır böyle sözlerle bu düzeni hiç bir zaman bozamiyacağınızı bilmeniz de yarar var....
sözlerinizden şunu anladımkı, siz buraya şiir değil bir yerlere gelebilme amacında uğraş verdiğiniz anlaşılmıştır,
ama ne yazıkkı siz çok yanlış adrese geldınız, gideceğiniz adresi .bulmanızı temenni ederim . şohret olma sitesi diye bir yer var kardeşim buyurun oraya...
tekrar tekrar ediyorum siz asla bir edebiyat düşüncesiyle,
ve şairlikle hiç alakalı olmamanızla birlikte sizi bu sebepten dolayı kınıyorum..lütfen kaleminizi kırıp bir daha elinize kalem almamamınız dileklerimle..saygılarım edebiyat a gönül verenlere
dürüst ve adil olanlara ........sevgilerimle..
AYLA_V_YOU tarafından 6/12/2007 3:34:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Başlığına üzüldüm bu yazının, Ne olursa olsun tepkiselliğimiz saygı sınırlarının dışına çıkmamalı...
Günümüz hızında her zaman edebiyat geriden gelendir...
Olmak zorundadırda...
Böylesine delice bir hız çağına girdiğimiz zamanlarda, günlük popülist söylemlerden öte gitmeyen bol reklamlı kitapların yılı geçmeden yerlerde süründüğünü, yazanınıda beraberinde sürüklediğini görüyoruz hepimiz...
Günün popülist söylemlerinden kendini sıyıramayan edebi metinlerin yılı aşkın hıza yetişememelerin saiklerinden biri bu yazıkki...
Dönem herşeye at gözlüğüyle bakma dönemi yücelmek ve yüceltilmek verilen emekde değil...
Tepki oldukça güzel bu anlamıyla...
Ama sen yinede vazgeç gitmekle kalmak arasında yaptığın tercihte diye düşünüyorum...
Ama bunun bir çözümü yok en iyi olanı yapmış arkadaşlar...
Diyelimki senin dediğin oldu...
Şiirleri okuyanları bir takip et...
okunabilirliği ve emek verilmişliği çok olan şiirler tukaka olurken okuma anlamında,
Bayan yazarların yazdıklarına anında yorumlar geliyor ve okuma sayısı yükseliyor...
söylermisin nasıl bir seçim yapacak şiirsevenler...
Benim belleğimde birkaç şiir yazan insan var bu sitede, o da bir elin parmaklarını geçmiyor...
Kurulun kimlerden oluştuğunu bilemediğim için yorum yapamıyorum...
Ve ne yazıkki aynı insanlar seçkiye girmek zorunda kalıyor bu durumda...
Bence diğer yazan arkadaşların bilgi alışverişinde bulunup onlardan örnek almaları gerekir diye düşünüyorum...
Ama ne yazıkki bu bir genelleme kendi şiirimizden başkasını okuma alışkanlığımız yok..
Yazan aynı zamanda okuyan olmalıdırki bir anlam yükleyebilsin yazdıklarına... dostlukla...