- 553 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
GENÇLİĞİN ATATÜRK'E YANITI
Gençliğin Atatürk’e Yanıtı
Dr. Sadık Özen
EN BÜYÜK TÜRK !... ATATÜRK !...
Birinci vazifem, Ulusumun geleceğini, Ülkemin bölünmez bütünlüğünü, bize emanet ettiğin Demokratik Laik Türkiye Cumhuriyeti’nin egemenliğini sonsuza dek korumak ve savunmaktır.
Varlığımın ve geleceğimin, temeli ve tek güvencesi budur.
Bu temel, benim en değerli ve vazgeçilmez hazinemdir.
Bugün ve gelecekte beni, bu hazineden mahrum etmek isteyecek iç ve dış düşmanlarımın olacağını biliyorum.
Bir gün, istiklal ve Cumhuriyetimizi savunmak zorunda kalırsam; göreve atılmak için, içinde bulunduğum olanak ve koşulları asla düşünmeyeceğim.
Bu olanak ve koşullar, çok uygunsuz ve kötü bir biçimde karşıma çıkabilirler. İstiklal ve Cumhuriyetimize kastedecek olanlar, dünyada benzeri görülmemiş bir zaferin temsilcisi olabilirler.
Cebren ve hile ile aziz vatanımın bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, ordusu güçsüz düşürülmeye çalışılmış, ulusal değerlerimiz elden çıkarılmış, memleketimin her köşesi yabancıların istilasına uğramış, siyasal, ekonomik ve kültürel bağımsızlığımız zedelenmiş olabilir.
Bütün bunlardan daha vahim olmak üzere; iktidarı ellerinde tutanlar, gaflet, delalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilir, hatta bu iktidar sahipleri; kişisel çıkarlarını, yabancıların çıkarları ile birleştirmiş olabilirler.
Bu nedenlerle, halkımız yokluk içinde kalmış, yorgun ve bitkin düşmüş bulunabilir.
İşte bu koşullarda dahi görevim, ulusumu ve vatanımı savunmak, Türk istiklal ve Cumhuriyetini kurtarmaktır.
Muhtaç olduğum kudret damarlarımdaki asil kanda mevcuttur.
Varlığımın ve görevimin bilincinde ve senin izindeyim.
Vatanımın ve ilkelerimin korunması için kanımı son damlasına kadar akıtabilme azim, kararlılık ve cesaretine sahibim.
Rahat uyu ve müsterih ol Atam !...
19 Mayıs 2009
www.fikirplatformu.net
YORUMLAR
Bunu alıp Holdignlere danışmanlık! yapan laiklik savunucusu emekli paşalara göndermek lazım. Kim ve ne adına kendi halklarına karşı darbe içindelermiş, inananları geçmişte ülkeyi işgal etmiş bulunan Yunanla Rusla bir tutarlarmış?
Birinci vazifeymiş!
Birinci vazifem sırtımızdaki keneleri çıkarmaktır. Yargıdan muaf olanları hata işlediklerinde bütün vatandaşlarıyla eşit şartlarda yargılamaktır.
bu gençlik mi diyor bunları...hani öyle olsaydı.benim gençlik de gördüğüm
kusura bakma ey ulu Atatürk
birinci vazifem anamdan babamdan aşırdığım paralarla saçlarıma acaip bir şekil verip sevgilimle buluşmak.sonra kopya çekerek ders geçip mümkün olduğunca kısa sürede liseyi bitirmek.bize kirlidir diye öğretilen siyasetten,bilinçli bir şekilde uzak tutulduğumuz memleket meselelerinden mümkün mertebe uzak durmak.AB ye üye olacağız diye ilginç kılıklara girmek.Yalan söylemek,argo konuşmak,istiklal marşı söylenirken sigara içmek,saygı duruşlarında cep telefonuyla oynamak.vb..vb...
uzar gider...o sizin cevabını yazdığınız gençlik kurtuluş savaşında öldü.biz artık nesil değil,bisküvi çocukları yetiştiriyoruz...baksanıza askere gitmemek için neler yapıyorlar.üzgünüm..keşke yanılıyor olsam...biri yanıldığımı söylesin bana.ben de huzur bulayım.
ne olursa olsun yazınız ders kitaplarına geçecek değerdeydi.ah birde okuyup feyz alacak nesli bulabilsek..